Optatium Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Til venstre ligger testen fra i dag tidlig, tok bildet en time etter at jeg testet (den var først helt hvit, men da jeg kom tilbake etter en time så den slik ut). Testen til høyre er fra i går kveld, og ser nå slik ut i dag. Hva tror dere? Jeg har aldri sett dette før, mine tester har alltid vært blendahvite og irriterende
FrkKværner Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Til venstre ligger testen fra i dag tidlig, tok bildet en time etter at jeg testet (den var først helt hvit, men da jeg kom tilbake etter en time så den slik ut). Testen til høyre er fra i går kveld, og ser nå slik ut i dag. Hva tror dere? Jeg har aldri sett dette før, mine tester har alltid vært blendahvite og irriterende Jeg ser definitivt to streker på begge bildene, ser de klart å tydelig:-) Hvilken rugedag er du på? Sender deg en forsiktig gratulasjon :-):-)
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2014 Til venstre ligger testen fra i dag tidlig, tok bildet en time etter at jeg testet (den var først helt hvit, men da jeg kom tilbake etter en time så den slik ut). Testen til høyre er fra i går kveld, og ser nå slik ut i dag. Hva tror dere? Jeg har aldri sett dette før, mine tester har alltid vært blendahvite og irriterende Jeg ser definitivt to streker på begge bildene, ser de klart å tydelig:-) Hvilken rugedag er du på? Sender deg en forsiktig gratulasjon :-):-) Er på dag 10 og håper du har rett
nå prøver vi igjen Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Jeg tror du er GRAVID Hihi..ta en test til da og legg ut bilde så vi får se Ble helt gira her GRATTIS
SnartMamma83 <3 Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Det ser ut til at det er to streker på begge, men de skal vel ikke endre seg noe etter ca fem min? Men de vil jo ikke gi utslag hvis du ikke har hcg i urinen heller... Ta en ny test imorgen tidlig 😊 så spennende!! 😄
Optatium Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2014 Digitaltesten og billigtesten sier gravid, så da er det vel sant da 😊😊
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Gratulerer! I'm right behind you ;-)
FrkKværner Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Hurra, for en fantastisk nyhet. Gratulerer så mye :-)
Optatium Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 2. mars 2014 Tusen takk igjen:-) veldig hyggelig! Det er så surrealistisk å endelig ha fått det til! Nå har jeg markert 14.3 i kalenderen for da begynner hjertet(ene) å slå :-)
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 8. mars 2014 #21 Skrevet 8. mars 2014 Gratulerer med positiv test! Og lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå