Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 I fruktnett selvsagt:) Eller bør jeg vente med det? Tenker ift allergi. Har fått eple og pære foreløpig. Anonymous poster hash: 396ed...dbb
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Huff nei, det er virkelig hard kost for magen.
Elskerhøsten2014 Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Det hadde ikke jeg gjort,min har smakt på det nå og han er over et år
Modesty Blaise. Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Her spiser hun paprika, og var ca 5 mnd når hun fikk smake det. Men da ble den kokt kjapt, av med skinnet, og most sammen med avokado. Knøttet er ca 6 mnd, og spiser hvitløk, chilli, ingefær osv. Har startet med å gi henne bittesmå porsjoner først, midt på dagen, for å sjekke ut om det går bra
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Ja det tror jeg går bra. Har gitt paprika til baby, men da kokt. (ikke most), rundt 7 måneder tror jeg hun var da. Anonymous poster hash: 0c7f1...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå