Gå til innhold

Hormonell?! Jeg? Aldri!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen her og, må ligge unna alt som har med nyheter, dyr og barn som har det vondt etc

Kan skrive under på dette.

Ting som det går hardt innpå meg også.

Tar til sympati tårer hele tiden.

Jeg er følsom fra før, men dette tar kaka.

Får liksom vondt i magen når jeg ser noen/noe ha det vondt også.

Jeg sjokkerte samboeren min igår.. Satt å så på reklame i pausen til paradise, og plutselig begynner jeg å STORTUTE! Jeg var virkelig utrøstelig, og hulket! Han ble jo helt fortvilet og visste ikke sine arme råd, og da jeg så opp på an begynte jeg å le!! Jeg lo til jeg nesten tissa på meg, for jeg innså hvor ekstremt latterlig jeg var, og hvor sykt hormonell jeg er blitt.. :P

Og jeg benytter hjemme-alene-kvelden min nå til å grine og spise smågodt til jeg skjemmes. Har fått det for meg at jeg ikke vil fortelle venninnene mine at jeg er gravid, for det er en annen i gjengen som er fire måneder lenger på vei, og nå tenker jeg at ingen kommer til å bli glad når jeg forteller det, for de har liksom «brukt opp» all gleden på hun andre. :klaske: Vel, jeg er i det minste fortsatt oppegående nok til å innse at jeg er idiot, men det er jo greit å få ut det verste nå når mannen er borte, ellers tror han vel det har klikket for meg for godt. :fnise::grine::hoho:

Annonse

Jeg overrasker til og med meg selv om dagen. I dag holdt  jeg på å slå opp med kjæresten over en misforståelse med en kyllingfilet. Jeg blir for tiden veldig lei meg og sint hvis jeg ikke føler jeg får nok mat, og i dag tok det kaka. Kjæresten min klarte å formulere seg litt feil og brukte ordet fråtsing, når jeg mente vi trengte mer kyllingfilet til middagen, og da klikket det fullstendig for meg. Utslitt av å ha jogget rundt hele kvartalet nå av sinne. Heldigvis kan vi le av det i ettertid hver gang noe slikt skjer, men hjelpes det begynner å bli ille!

uff jeg er også veldig hormonell... hatt en kjiip jobb dag hvor jeg ikke fikk en stilling jeg egentlig hadde blitt lovet..fordi jeg plutselig skal få en annen stilling.. som jeg ikke opplever passer meg og som jeg aldri får begynt i da jeg netopp er gravid:( føler meg så mislykket .. ser ikke noen grunn til å være mer på jobb.. sint og fortvilet over sjefen.. og enda sintere på mannen som ikke vet å trøste ordentlig :( uff vet det er hormoner men er så vanskelig å gå å kjenne på en konstant følelse av at noe er sårt ..

Godt at det ikke bare er meg!!

Kjøttmeis: jeg har en venninne som nettop har fått sin baby så jeg føler det blir litt kjedelig å fortelle venninnegjengen for en baby er jo mye mer spennende. Men har fortalt det til hun som har fått baby da og hun vêr overlykkelig for meg og har spurt masse om meg. Veldig koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...