MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Er det noen andre som har opplevd dette. Alt har vært så kjempe bra, ikke noe feil med meg i utgangspuktet, men etter 1 uke uteblitt mens og smerter i magen 1 uke, så måtte jeg inn på kontroll. Der fikk vi plutselig se masse vann cyster Trodde først alt håp var ute, og at jeg måtte avbryte forsøket. Men så sier sykehuset i Danmark at jeg skal fortsette med synarela og ta ny kontroll om 7-10 dager. Aner ikke hva jeg skal forvente. Noen andre som vet noe om dette, eller har opplevd dette selv?
TanteTroll Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg fikk en cyste på suprecur. Ble oppdaget etter sprøytestart. Det kan ødelegge litt for effekten av sprøytene (mener jeg å huske) hvis ikke de blir borte. Så sånn sett er det sikkert lurt å avbryte om de ikke forsvinner. Min forsvant forøvrig av seg selv- håper du opplever det samme
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2014 Okey, jeg har ikke begynt på sprøyter enda, fortsatt bare nesespray. Så får vel videre beskjed om dette går bra eller ikke. Må vel bare vente å skje. Tusen takk i hvert fall. Tar imot flere historer også, positivt og negativt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå