Gå til innhold

Gravid 5+5 ingen symp. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 5+5 i dag. Eneste grunnen til at jeg vet jeg er gravid er uteblitt mens. Er dette vanlig? Kommer det mer symptomer eller når burde jeg bekymre meg? Har en gutt på snart 2år og kastet opp fra uke 5 til uke 16 med han så begynner å lure.. *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier bare en ting: nyt det! Jeg var bekymret for akkurat det samme frem til uke 6.. Synes jeg var skrekkelig lite gravid sammenlignet med tidligere. Så bikket jeg 6 uker og BANG der kom kvalmen. Angrer på at jeg ikke bare slappet av og nøt det de første ukene, istedenfor å bekymre meg, så forsøk å slappe av du (selv om jeg vet det er lettere sagt enn gjort) alt er helt sikkert som det skal være så lenge du ikke blør el har smerter :)

Skrevet

Unnskyld - frem til uke 7 mente jeg :)

Skrevet

Godt å høre :-). Blir bare så bekymret siden jeg var så forferdelig kvalm sist gang og ingen symptomer nå. Vet jo og at alle svangerskap er ulike men "visste" jo sist gang at alt var bra siden eg var så kvalm. Håper jeg bekymrer meg unødig og alt er bra med den lille spiren. Har prøvd i 11 måneder så ekstra redd for å miste ;-).

Skrevet

Ja, det forstår jeg. Men det går nok helst bra :) så lenge man ikke blør eller har vondt så tror jeg man skal forsøke å senke skuldrene. Jeg fikk synptomer før Ikm med de andre, denne gangen kjente jeg ingenting.. Tok 1000 tester, minst ;) og som sagt; så kom kvalmen 😞

Skrevet

Jeg fikk ikke noe særlig symptomer før i uke 6. Da angret jeg på at jeg hadde lengtet litt etter symptomene... Nyt tiden! Plutselig ligger du der med hodet i doskålen og får ikke gjort noe på flere uker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...