ivoni92 Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er en jente på 21år som studerer i Bergen og trenger en liten ekstrainntekt ved siden av studiene. Jeg er veldig glad i barn, og har en del arbeidserfaring med barn i barnehage, barnehjem, så vel som ungdommer. Jeg passer gjerne på dine barn, når du/dere måtte trenge det!
Torbjørn&Silje Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Hei! Vi søker barnepass for vår sønn (9 mnd). Vi bor ved Handelshøyskolen, og barnepass vil foregå hos oss. Vi ønsker i utgangspunktet hjelp 2 dager i uken, på dagtid. Vi vil være fleksible og imøtekommende for å finne en arbeidtid som også passer deg! Vi betaler på timebasis, og det gjøres hvitt. Høres dette ut som noe for deg? Vennlig hilsen Torbjørn og Silje
roxanne&alexander Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Hei, kunne du passe på vår gutt på 2 1/2 år i 2 uker?
jules_en Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Hei hei. Er du ledig som dagmamma fremdeles? Jeg trenger nemlig pass for jenten min på 9mnd på mandag og tirsdag formiddag i to-tre timer da jeg tar opp et fag på skole. Er dette noe som kunne passet deg? Mvh Julie Kan og kontaktes på [email protected]
me_87 Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 (endret) Jeg er en jente på 21år som studerer i Bergen og trenger en liten ekstrainntekt ved siden av studiene. Jeg er veldig glad i barn, og har en del arbeidserfaring med barn i barnehage, barnehjem, så vel som ungdommer. Jeg passer gjerne på dine barn, når du/dere måtte trenge det! Har du bil? Endret 6. november 2014 av me_87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå