Ocean™ Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Jeg hutrer hele tiden. Har vært sånn siden jeg ble gravid. Forrige sv.skap med guttungen var jeg glovarm hele tiden og nå er det skikkelig motsatt... brrr. Flere som fryser?
frkstrand Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg hadde det sist sv.skap... var 32 grader inne, alle kledde av seg mens jeg kledde på meg og satt rett foran peisen i stua... :-P
Kjøttmeis Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Jeg var sånn de første ukene, men det har blitt bedre nå. (10 uker i dag.)
Sokkedyret Skrevet 28. februar 2014 #4 Skrevet 28. februar 2014 Ja! Innimellom. Plutselig kan jeg være kjempekald. Er til vanlig en person som fryser mye og liker å ha det varmt, men nå synes jeg det har blitt enda verre.
tromsøjenta Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Jeg fryser! Må ha mye varmere vann i dusjen enn til vanlig. Kan plutselig bli veldig varm, men fryser mest... Forrige svangerskap hadde jeg hetetokter, så håper begge deler er like normalt :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 har det samme her.. hehe Anonymous poster hash: be1a2...759
Vips77. Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Å ja!! Har huttret meg igjennom ca 9 uker! Skikkelig bunn frysen. Vel er jeg en frysepinn, men dette var helt vanvittig! Helt klart ett tidlig svskaps tegn. Jeg er nå 12+6 og varmen er kommet!!!!!! Deilig! Så pakk deg inn hold deg i aktivitet og gled deg til fryseukene er forbi 😀. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå