HH80 Skrevet 28. februar 2014 #1 Del Skrevet 28. februar 2014 Var på gå denne uken for å sjekke en cyste som ble oppdaget før svangerskap, Cysten var borte men så ba jeg legen også ta celleprøve noe han gjorde. Nå ser jeg det står flere steder at slik celleprøve ikke bør tas så tidlig etter fødsel da den oftere kan vise falsk positivt svar.. Har noenl av der tatt celleprøve noen uker etter fødsel,?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #2 Del Skrevet 28. februar 2014 Legen min ville ikke gjøre det da livmorhalsen ikke er helt "normal" ennå! Han anbefalte å vente noen mnd. Men det verste som skjer er jo at du får brev om å ta ny prøve om noen mnd. Kan jo hende prøven ble bra også. Anonymous poster hash: 5224e...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessolinen Skrevet 1. mars 2014 #3 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg tok celleprøve på 6 ukers kontrollen og den viste forandringer, måtte da videre og ta biopsi og det viste seg at det var en betennelse men ikke kreft.. Må på etter kontroll nå i neste uke så får håpe alt er bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostine Skrevet 1. mars 2014 #4 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg tok også celleprøve på 6 ukers kontrollen men måtte ta ny da den ikke ble vellykket, noe som ofte var tilfelle etter fødsel. Fikk beskjed om å vente 6-8 mnd før jeg tok ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå