Gå til innhold

Kvinner i Stavangerregionen med erfaring fra Danmark søkes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søker andre som har erfaring fra tur til Storken eller annen fertilitesklinikk i København..og som har reist som singel..Jeg må ta ett valg snarest. Lurer på om jeg er tøff nok,hvem har erfaring i dette? er det noen gruppe i Stavanger Sandnes området som møtes? Er det noen som vil dele erfaringen? Det hadde jeg satt utrolig stor pris på….Det er et stort valg å reise til Danmark, men det er også et stort valg å la være å reise...

Mvh, 

Marita

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et barn etter inseminasjon i Danmark, venninnen min er gravid etter IVF i Danmark. Det er en tøff prosess, men vi angrer ikke :) Hvor gammel er du da?

Anonymous poster hash: 99e65...630

Skrevet

Hei!

Jeg er dessverre 40…og vet godt at sjansene er mindre…det gjør meg også reddere på ett vis…osv..Du må gjerne skrive privat til meg…Jeg er helt ny på forumet, men regner med det skal gå fint…hvor gammel var du da du gjorde dette? hadde du oppbacking rundt deg? 

Skrevet

Jeg er ikke hun over, men jeg er alene med ett barn og vurderer også Danmark. Jeg er eldre enn deg og har en venninne jeg også som er gravid etter å ha vært i Danmark. Hun er 43 år. Har du barn fra før? Jeg bor i Stavanger.

Skrevet (endret)

Jeg er ikke hun over, men jeg er alene med ett barn og vurderer også Danmark. Jeg er eldre enn deg og har en venninne jeg også som er gravid etter å ha vært i Danmark. Hun er 43 år. Har du barn fra før? Jeg bor i Stavanger.

Jeg har dessverre ikke barn fra før. Vi vet vel at det haster i vår alder. Jeg har allerede tatt litt blodprøver og forstår det slik at det er ingenting å vente på. Men er jeg tøff nok? Man kan stille seg selv mange spørsmål- kunne du tenkt deg å møtes sammen med veninnen din som nå er gravid etter å ha vært i Danmark?..Jeg hadde satt pris på  å høre fra noen hvordan prosessen med Danmark har vært. Jeg er veldig tilgjengelig for å møtes.

.

Endret av marita 1234
Skrevet

Jeg har dessverre ikke barn fra før. Vi vet vel at det haster i vår alder. Jeg har allerede tatt litt blodprøver og forstår det slik at det er ingenting å vente på. Men er jeg tøff nok? Man kan stille seg selv mange spørsmål- kunne du tenkt deg å møtes sammen med veninnen din som nå er gravid etter å ha vært i Danmark?..Jeg hadde satt pris på  å høre fra noen hvordan prosessen med Danmark har vært

.

Jeg har et barn etter inseminasjon i Danmark, venninnen min er gravid etter IVF i Danmark. Det er en tøff prosess, men vi angrer ikke :) Hvor gammel er du da?

Jeg vil gjerne høre mer om denne prosessen….hvordan har det vært rent praktisk og mentalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...