Katta i sekken Skrevet 27. februar 2014 #1 Del Skrevet 27. februar 2014 Hun sov var 18.30-06.00 før puppen måtte frem:-). Har aldri skjedd før, og nå er hun straks 8 mnd. Krysser fingerene for at hun sover like godt i natt, og at mor klarer å sove tilsvarende;-). Har et veldig forstyrret søvnmønster av mangel på sammenhengende søvn i lengre tid, så da jeg sov 4,5 time sammenhengende før jeg våknet å lå og ventet var jeg nesten uthvilt. Det sier vel det meste;-). Lykke til dere andre og som sliter med søvn, det er håp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 27. februar 2014 #2 Del Skrevet 27. februar 2014 ja,det er så godt når de endelig finner søvnen om natta! Jenta mi begynte å sove over da hun var rundt 8,5 mnd,etter måneder med opp til ti våkenperioder hver natt... Men nå er jeg så uthvilt når jeg våkner etter 8 timer søvn at jeg er trøtt..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illi85 Skrevet 28. februar 2014 #3 Del Skrevet 28. februar 2014 Samme var det her i begynnelsen når jenta mi sov rundt, jeg våknet flere ganger og følte meg uthvilt etter 4 timers søvn! Rart hvordan man venner seg til lite søvn. Bare nyt det at du ikke må opp av sengen selvom du våkner Håper nattesøvnen fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #4 Del Skrevet 28. februar 2014 Her er pjokken snart 12 mnd og har enda ikke sovet en hel natt. Er det likevel håp? Hilsen utslitt mor og far.. Anonymous poster hash: 92738...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta i sekken Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 28. februar 2014 Fikk en forholdsvis rolig natt denne natten og. Hun prøvde seg rundt kl 5, men gav fort opp når ho ikke fikk noe. Sov da videre til 06.40 før jeg måtte amme:-). Forhåpentligvis er det ting på gang:-). Til anonym over. Sover barnet på eget rom? Våre netter bedret seg da tulla ble flyttet på eget rom, selv om eg måtte amme ett par ganger i løpet av natta så ble det mye roligere netter. Håp er det alltid:-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå