Gå til innhold

Maxi-cosi cabriofix vs. maxi-cosi pebble

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har hatt pebble for noen år siden. var veldig fornøyd med det! vi hadde uten base, og da kom pebble bedre ut i test.

jeg spurte om forskjellen sist jeg var på babyshop, for jeg lurer på å kjøpe det igjen, men nå med base. hun i butikken sa at pebbme er en videreutvikling av cf, og at ulikhetene stort sett var små. feks at Selene på pebble er litt annerledes.

Anonymous poster hash: 131b2...c74

Alle dere som tror at cabriofix er best i test år etter år; - er dere klar over at denne testen er gammel og at det er den samme testen de skryter av gang på gang? Det skjer stadig forbedringer mtp sikkerhet og jeg vil påstå at det i dag finnes bedre seter enn cabriofix. Skulle ikke vært lov å gi dette setet best i test stempelet år etter år, basert på en og samme test! Se på britax babysafe plus shr isteden. Dette setet har kommet GODT ut i test og har lengre brukstid pga flere justeringsmuligheter på høyden på seler og nakkestøtte! Den har fem punkta sele og erfaringsmessig har mange andre med feks maxi cosi, brio osv måttet bytte sete før oss som har hatt britax. Kan varmt anbefales :)

Var helt bestemt før vi fikk barn at vi skulle ha maxi cosi. Men er glad jeg fikk tips om britax. Helt klart et bedre sete :)

Anonymous poster hash: 9857c...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...