:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. februar 2014 #1 Skrevet 27. februar 2014 jeg var på sykehuset i sta og hos legen i går. jeg fikk påvist 3 + lekuocytter og blod 1 + legen min sa at det ikke var bra, mens legen på sykehuset ikke ville sende prøven til dyrkning fordi det hadde ikke noe å si. hun skrev også på kortet at jeg ikke har smerter, dette på tross av at jeg sa at jeg hadde smerter i rygg og mage som kom og gikk i tak. jeg syns det virket som om hun gjorde en veldig lite grundig jobb. hun sa flere ganger at jeg sikkert hadde blød fordi jeg hadde hatt sex. dette selv om jeg påpekte at sex hadde jeg jo slettes ikke hatt. men babyen hadde det bra, selv om den var litt liten og det er jo fint hun påviste også en myon (muskelknuter/godartede svulst) i livmoren, så jeg skal tilbake om 10 uker. jeg syns hele greia virker rar... hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #2 Skrevet 27. februar 2014 Det høres ut som en travel sykehuslege som ikke har hørt helt etter det du har sagt, eller det virker hvertfall sånn. Var det sånn at fastlegen hadde sendt prøven til dyrkning? Hvis ikke ville jeg levert en urinprøve på legekontoret i morgen. Husk at det er alltid best ned morgenurin og midtstråle. Det er også lurt å vaske seg nedentil først, forfra og bak. Det er veldig vanlig med falske positive pga forurensing. Ellers blør slimhinnene lettere når en er gravid, men synes det er dårlig at hun ikke hørte på deg, eller betrygget deg litt bedre som jeg vil påstå er en vel så viktig oppgave som lege! Anonymous poster hash: b9860...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå