Gå til innhold

Smitter omgangssyken via sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 7a305...237

Skrevet

ja det vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 9249a...4dd
Skrevet

Ja, med mindre det er telefonsex.

Dråpesmitte betyr at det "er i lufta" omtrent, så bare det å ta i samme dørhåndtak med en times mellomrom er faktisk nok. Så med mindre sexen foregår uten fysisk kontakt og opphold i samme hus: ja. 

Skrevet

det smitter via dråpesmitte, så ja... jeg vil da tro smittefaren er stor under sex :)

Skrevet

Hvis dere bruker gassmaske og ruller kroppene deres inn i plastfolie, så vil jeg ikke tro at det er smittsomt ved sex alene.

Skrevet

Hvordan i all verden frister det i det hele tatt med sex når man har omg.syken...?

Skrevet

Ha ha, har dere virkelig sex når dere har omgangsyke? :P wow

Her måtte samboer sitte med høretelefoner og ha på høy musikk når jeg lå som et vandrende lik på toalettet. Orker ikke at noen i huset skal høre meg.

Skikkelig sexy ;)

Anonymous poster hash: 03a21...944

Skrevet

Tenkte på når selve syk delen var over da!

Barna kan jo ikke i bhg på 48 timer, gjelder det sex også?!

Tøyser ikke. Lysta kommer jo når en ikke føler seg syk lengre.

Skrevet

Det vittige er at du blander inn sex, kan du ikke bare spørre om du fremdeles er smittebærende?

Anonymous poster hash: 28ef0...056

Skrevet

Om de klarar å ha sex utan å kysse eller puste på kvarandre, så kan det hende det går bra. Men veit ikkje om det er undersøkt noko særleg om det smittar den vegen, for det er lite aktuellt for dei fleste.  Eg hadde nok avstått dei to døgna for å vere sikker.

Skrevet

Det vittige er at du blander inn sex, kan du ikke bare spørre om du fremdeles er smittebærende?

Anonymous poster hash: 28ef0...056

Tenker på den veien! Ja dråpesmitte og bakterier i magen. Men via sjeden og penis?!

Funker å ha sex uten å kysse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...