Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde en kraftigblødning mandag,en litt stor blodklump kom også ut. Fler som har hatt blødinger med klumper? Hadde veldig vondt i rygg og mage ogble sendt til kontroll på sykehuset,alt så fint ut med bebisen heldigvis :-) Jeg har mistet tre ganger (to tidlig og en i uke 18 tidliger),fikk beskjed om at det kunne kommefra livmorhalsen,tar også albyl e som kan forårsake at man blør lettere,men gud å nervøs man blir !! Samleie kunne også gjøre at man blødde,men det får man vel ikke slike smerter? Nå kommer det bare brunt,og i tillegg har jeg fått påvist urinveisinfeksjon idag. Hadde også puls på 130 hos legen i dag,så måtte ta EKG test,den var normal,flere med høy puls? Det ble mange spørsmål....håper noen kan svare på noen av de :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144123657-bl%C3%B8dninger-og-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare egentlig, men har hatt selv høyt blodtrykk. Men fikk høre at det som var skumlest var tallet under streken, f.eks 130/98. Har selv lagt merke til at blodtrykken mitt er veldig høyt når jeg først setter meg i legestolen og tar det, men på 3 forsøk, så har jeg pustet rolig og slappet mer av, så blir tallet over streken (på meg) mye lavere. 

Anonymous poster hash: 37016...041

Godt å høre at du har fått undersøkt litt! :)

Jeg har vært plaget med blødninger hele svangerskapet hittil (15+6 i dag), men det har aldri vært styrtblødninger eler klumpete, -kun rød/rosa utflod. Var hos gynekologen min i går for å ta en ekstra UL og sjekke at alt er bra med den lille i magen. Og det var det! Han snurret rundt, vinket og sprellet der inne.

Fikk beskjed om at noen blør en del gjennom hele svangerskapet, at det hender at det kommer blod fra vevet rundt livmorhalsen, og når dette blandes med økende utflod, så ser det værre ut enn det er.

Masse lykke til videre! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...