Gå til innhold

Er disse navnene for spesielle?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi venter nr 2 nå og driver å tenker litt på navn som mange gjør.

Jeg er mer tilhenger av stødige navn, ikke de sukkersøte som ikke vil kle en voksen person som skal presentere seg. Ikke meningen å tråkke på noen her, men vi har jo delte meninger :)

Tankene mine på navn er Annabel eller Ana hvis jente eller Iver hvis gutt.

Noen tanker?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144123620-er-disse-navnene-for-spesielle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Synes ingen av navnene er for spesielle. Annabel kjenner jeg en liten som heter. Enig i at det er sukkersøtt, i samme stil som Savannah, Sienna. Iver er litt in for tiden. Kjenner to babyer som heter det.+ nevøen min på 4 år. Veldig fint da. Ana høres litt rart ut. Kan uttales litt forskjellig.

Anonymous poster hash: d2af3...9c4

Takker for flotte innspill!

Er enig ang Annabel, har bare en spesiell tilknytning til navnet, og har ikke tenkt på et som sukkesøtt på den måten egentlig, men ser det litt mer nå ;)

Er blitt veldig glad i navnet Iver, men mannen min er ikke helt med der dessverre, men han sier jo at han ikke har tenkt på noe navn eller noe som helst for barnet, så derfor er ikke stemmeretten hans stor akkurat nå :P

Ada er fint det også, er bare at Ana blir en forkortelse for navnet Annabel bare... ;)

Mannen min begynte å komme med noen navneforslag i går, som var helt på jordet, så måtte gruble litt og har tenkt litt på disse navnene;

Jakob, Isak, Jesper, Aaron, Colin, Kasper, Thor, Philip

Sophie, Mila, Emmeli/Emely, Iris, Kaisa/Kaysa

Innspill?

Navn er virkelig ingen enkel sak, så setter pris på hjelpen jeg får fra dere :) :)

Annonse

Ada er fint det også, er bare at Ana blir en forkortelse for navnet Annabel bare... ;)

Mannen min begynte å komme med noen navneforslag i går, som var helt på jordet, så måtte gruble litt og har tenkt litt på disse navnene;

Innspill?

Navn er virkelig ingen enkel sak, så setter pris på hjelpen jeg får fra dere :) :)

Liker veldig godt mange av disse navnene.

Spesielt Jakob, Jesper, Sophie og Kaisa :)

Har du lyst til å si hva nr 1 heter da?

Innspill?

Liker veldig godt mange av disse navnene.

Spesielt Jakob, Jesper, Sophie og Kaisa :)

Har du lyst til å si hva nr 1 heter da?

Nr 1 heter Elias (oppkalt etter besteforelder) og det navnet har jeg alltid visst at mitt barn skulle hete om jeg fikk gutt!

Nå har mannen satt seg litt på bakbena her og ønsker Colin som gutt og Sophie som jente... Klarer ikke helt å venne meg til de navnene da jeg syns at de er helt greie, men ikke "DET" navnet som jeg føler meg 100% sikker på som jeg var med Elias.

Men begynner å like navnet Thor godt, er solid og stødig, men her la mannen inn et veto gitt!

Gla for at vi enda har flere måneder til å tenke gjennom navn, hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...