Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig å finne jentenavn. Har mange forskjellige til gutt men jeg synes jentenavn er så vanskelig! Kan ikke dere komme med noen forslag/tips? 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellinor, Johanne, Mathilde, Ella, Mathea, Dina, Marte, Elise, Olea, Leonora :)

Skrevet

Bruk navnekarusellen, der legger du inn navn du liker, så genererer den navn i samme "sjanger"..

Skrevet

Bruk navnekarusellen, der legger du inn navn du liker, så genererer den navn i samme "sjanger"..

Høres ut som noe for meg :)

Erdet bare å søke på navnekarusellen?

Anonymous poster hash: 31f62...490

Skrevet

Høres ut som noe for meg :)

Erdet bare å søke på navnekarusellen?

Anonymous poster hash: 31f62...490

Jepp. Navnekarusellen - inspirasjonslisten

Skrevet

Jeg lurer litt på Nora hvis det blir jente

Anonymous poster hash: 6802f...cc2

Skrevet

Helt ærlig, hva tenker dere om Olaug? (Liker navnet, og blir oppalling etter oldemor, men er liksom noe ved det som er FOR uvanlig)

Anonymous poster hash: 4e15d...1cd

Skrevet

Ett barn blir ganske fort sitt navn, så selv om man i utgangspunktet tenker det er uvanlig, vil jo folk rundt bli vant til det, og etterhvert "kunne hun ikke hett noe annet". :-) liker forøvrig navnet. Ikke såå uvanlig, er jo blant annet en relativt kjent forfatter som heter det :-)

Skrevet

Helt ærlig, hva tenker dere om Olaug? (Liker navnet, og blir oppalling etter oldemor, men er liksom noe ved det som er FOR uvanlig)

Anonymous poster hash: 4e15d...1cd

Jeg syns det er fint.

Men nå ahr jeg en tante som heter det, så for meg er der ikke så uvanlig.

Anonymous poster hash: 6802f...cc2

Skrevet

Mynte!

Jeg har selv verdens vakreste Rose. Og da jeg først hørte navnet var det så blomst, men nå er det bare min lille vakre jente... :)

Tips til guttenavn? Hadde jentenavnet klart, men ingen guttenavn... Og gutt er det i magen...

Anonymous poster hash: 25a56...6c7

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...