Gå til innhold

Hvor ofte skifter andre bleier på natta?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en baby, ikke særlig med avføring på natt, mest tiss. Skifter som oftest en gang, men det endre bare opp med illsint baby som ikke får sove igjen..! Hva gjør andre?

Anonymous poster hash: 33683...f49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge min helsesøster trenger du ikke skifte så lenge det ikke er avføring. Tisser hun igjennom kan det jo være lurt å skifte. Ha en bleie på nattbordet og skifte før du ammer. Så lenge det bare er tiss, trenger du ikke vaske.

Jeg skifter ikke, da lillesøster kun spiser en gang om natten og tisser derfor ikke såå mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter i forbindelse med mat, men som oftest etterpå. Må ha mat NÅ når hun våkner , ellers blir det leven! :-)

Synes forøvrig Libero-bleiene blir mindre tunge enn Pampers, så da kan det kanskje gå en natt uten skift om det bare er tiss!

Anonymous poster hash: 33683...f49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi litt mat til det roer seg med sulten, skift bleie om det er nødvendig, gjerne i mørket så babyen ikke våkner til så veldig, og så fortsett å amme.

Anonymous poster hash: f2379...cec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta mi drakk så mye at hun tisset igjennom om jeg ikke skiftet på henne ved endt ammestund midt på natta.da tok jeg på hodelykt på hodet,tok på det røde lyset og kjapt skifta på henne uten å vaske eller noe,kun ny bleie.da sovna hun igjen etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også startet å skiftet bleie på min 3 mnd i ammingen kl 00/1 tiden da hun har så fulle bleier slutten av natten. Dette foregår som nevnt tidligere her... litt lys og ingen vask før amming.

Grunnen til jeg bytter er at senere på natten så bæsjer hun og da er bleien så full at bæsj at den ikke vil absorbere inn og da tyter ut i alle kanter:( Dette har skjedd 5 ganger nå de siste to ukene:( Bruker pampers. Hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...