Gå til innhold

Dere med hund,spesielt store hunder. Hvordan klarer dere å holde gulvene rene i disse regnfulle dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet hvorfor jeg hater bikkjer.... Anonymous poster hash: ba443...57f

Så surmaga du er! Var vel ingen som spurte deg om hva du syns om bikkjer?

Les andre tråder!

Til spørsmålet: jeg tørker av potene i gangen, og vasker gulvene oftere... Har bikkje som har korte bein, og det setter seg mye under magen. Ikke mye å gjøre med gitt! :-)

Skrevet

har 3 små, det blir jo litt som en stor.. er masse forbruker av grønnsåpe spray & engangs kluter går over gulvet støtt & hundene har fått regntøy & sko sånn at de skal bli minimalt våre & møkkete. 

Anonymous poster hash: 80c6e...aa5
Skrevet

Jeg har ikke hund selv, men hunden jeg passer ganske ofte (korthåret) går rett fra gangen og til badekaret etter å ha vært ute i sølevær. Der blir hun spylt (ikke med såpe, kun med vann) og blir så tørket med håndkle.

Anonymous poster hash: 60d83...74f
Skrevet

Man får jo også kjøpt plast "sko" til hunder som kan brukes når det er vått ute? :)Anonymous poster hash: 331c9...22d

Er ikke potene som er utfordringen her i hvert fall ;) Tørker av før vi går inn, men sand sitter i de lange hårene under magen :( Som andre sier så drysser det ut når pelsen tørker. Selv etter dusj så sitter det alltid sandkorn igjen....

Skrevet

Ser iallefall at det ikke bare er jeg som irriterer meg over det,og som ikke klarer å holde gulvene helt rene. Man må nok bare leve med det. Men,trur jeg en vakker dag kommer til å lage en hundedusj sak ved ytterdøra. Mange gode tips:)

Anonymous poster hash: 00ef2...bd0

Skrevet

Ser iallefall at det ikke bare er jeg som irriterer meg over det,og som ikke klarer å holde gulvene helt rene. Man må nok bare leve med det. Men,trur jeg en vakker dag kommer til å lage en hundedusj sak ved ytterdøra. Mange gode tips:)

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Vi har en gigant og en dverg og det er faktisk dvergen som griser mest, siden dritten setter seg på hele han. Så han styres ofte rett på badet for litt god gammeldags spyling etter tur. Giganten derimot avlegger kun potetrykk her og der, så til han har vi en håndduk hengende ved døra så vi får tatt det verste før han går inn. 

Er ikke alltid størrelsen betyr så mye ;) 

Skrevet

Det eneste som hjelper er å spyle. Men det hjelper også litt å ha et håndkle ved inngangsdøra og tørke labbene der da.

Anonymous poster hash: 67462...506
Skrevet

Vi har en stor hund. Heldigvis korthåret, så han drar ikke inn så mye skit. Men litt blir det, og da støvsuger jeg oftere for å bli kvitt all sanda. Vaske gulv hver kveld makter jeg ikke.

Anonymous poster hash: 90b2b...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...