Gå til innhold

Kvalme og diaré??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalmen har kommet mer og mer den siste tiden, spesielt på nattestid (men også jevnt over resten av dagen). Er 7 uker i dag.. Men i natt merket jeg at magen i tillegg til kvalmen var veldig urolig, og da jeg sto opp i dag måtte jeg bare løpe på do. Hadde skikkelig diaré (sorry detaljer) rett og slett...er det noen som har opplevd det som symptom? Blæh😖 skikkelig dritt er det hvertfall..bokstavelig talt😖

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker jeg kan tilføye at jeg har hatt løs mage siden jeg fikk positiv test. Må løpe på do hver morgen ;)

Skrevet

Det kan jo være at du spiste noe dagen før som du ikke tålte. Kanskje du tåler det til vanlig, men nå som du er gravid så er magen/fordøyelsen blitt litt mer sensitiv? For slik er jeg blitt nå, til vanlig har jeg steinmage, men spiste en is og fikk plutselig akutt løs mage :(

Skrevet

Huff ja, ikke godt å si. Vi snakker diaré her, ikke litt løs mage liksom. Måtte løpe på do igjen isted. Priser meg lykkelig for at poden er syk i dag..men grøss - hva om dette er trenden fremover? Krysser fingrene for at det glir forbi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...