Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Del Skrevet 26. februar 2014 Anonymous poster hash: 3729d...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Del Skrevet 26. februar 2014 Baby 8 uker. Jeg sover fra 22-tida til baby våkner og skal ha mat rundt kl 0230-03, og videre fra hun har sovnet igjen ca 0330 og til jeg står opp med storesøster kl 0630. Så tilsammen blir det vel 7-7,5 time. Anonymous poster hash: c7cce...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 26. februar 2014 #3 Del Skrevet 26. februar 2014 Baby er 7 uker. Han sovner for natten alt fra kl 18.30 til 20. Men jeg får jo aldri lagt meg før kl 23. Så da blir det til at jeg sover fra 23 til 7 avbrutt av 2 måltider, sånn er det nå om nettene hvertfall, : )) Kl 7 må jeg opp for å sende storebrødrene på skolen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Septembermirakel❤️ Skrevet 26. februar 2014 #4 Del Skrevet 26. februar 2014 Haha, søvn-hva er det? lille på nå 5 måneder legger seg v 20 tiden, og jeg er KJEMPEDÅRLIG på å legge meg tidlig, er fortsatt ekstrem B menneske og setter tiden "alene" veldig høyt. Jeg sover ca 3 timer før hun skal ha mat ved 4-5 tiden, og så er hun lyyyys våken igjen ved 6-7. Godt jeg kan sove på gamlehjemmet haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Del Skrevet 26. februar 2014 Baby er 8 uker, har 2 andre barn i tillegg. Jeg kommer meg jo aaaldri i seng på kvelden, så klokka blir som regel rundt midnatt når jeg omsider er i seng. Det er liksom litt for deilig å sitte å kose seg alene uten noen barn etter at babyen er i seng rundt klokka 21. Så, jeg legger meg mellom tolv og halv ett, er så våken rundt 15 minutter mens babyen spiser rundt 4.30-5.00, og så er jeg våken når babyen spiser rundt 7-7.30. Står opp mellom åtte og halv ni siden jeg skal levere i barnehage før ti. Så rundt to avbrudd i søvnen mellom midnatt og åttetiden, sånn ca.. Og så hender det jo at de andre barna er våken innimellom da. Føler egentlig jeg sover veldig godt. Det er jo flere år siden sist jeg sov sammenhengende, så det er jeg vant til. Anonymous poster hash: ed3c5...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Del Skrevet 27. februar 2014 Mellom 6-8 timer i døgnet. Tar igjen en time på dagtid om natten har vært bråkete Anonymous poster hash: 3729d...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 27. februar 2014 #7 Del Skrevet 27. februar 2014 Sover fra ca 23.30 til 06.30, mater lillegutt, og sover litt igjen, til ca 09 han er 2mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 27. februar 2014 #8 Del Skrevet 27. februar 2014 Min er snart 10mnd, og jeg er også kjempe dårlig på å legge meg på kvelden..... Han legger seg kl 18.00 hver kveld, og er oppe igjen kl 05.00, JEG sover 4-5timer hver natt..... Han ammer fortsatt på natten, så det blir 4-5 timer avbrutt søvn. Jeg har ikke hatt så mye problemer med søvnmangelen, men begynner å kjenne det på kroppen at jeg kanskje burde legge meg samtidig med han slik at jeg får litt mer timer totalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirvill Skrevet 27. februar 2014 #9 Del Skrevet 27. februar 2014 Vesla er kun tre uker så ingenting er vanlig enda, men går til sengs med baby rundt 23, evt kommer pappaen med henne i den tiden hvis jeg har vært lur å lagt meg litt før. Våken kl 02, 0430 og rundt 07 for mating. Og etter hver mating bruker jeg tid på å sovne igjen fordi vesla knirker, stønner og surkler en god stund ;-) blir kanskje seks-syv timer totalt. Ikke så ille mao, men oppstykket søvn er litt energitappende likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neen Skrevet 28. februar 2014 #10 Del Skrevet 28. februar 2014 Min jente er snart 3 mnd. Legger meg tidlig i 2030 tiden når jeg er alene med mine to da min samboer jobber offshore. Men hun skal ha mat to ganger først pupp så flaske og jeg sliter å sovne igjen så innen min første skal opp kl 5/6 så blir det ikke mer en 4-6 timer:( Når min samboer er hjemme så blir det senere kvelder men han tar morningen og ser mer utpå da. Da blir det 7-8 timer. Merker stor forskjell at jeg tåler mindre søvn denne runden en første:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 2. mars 2014 #11 Del Skrevet 2. mars 2014 Sover fra ca 23.30 til 06.30, mater lillegutt, og sover litt igjen, til ca 09 han er 2mnd Slik sover min lille på 3 mnd også :-) veldig deilig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 2. mars 2014 #12 Del Skrevet 2. mars 2014 Aner ikke. 10 mnd, jeg legger med 22-23, hun våkner mellom 23- 02, er a snill😉 sovner hun ved flaska og sover til 05. Eller så jobber jeg en times tid med å då henne til å sove igjen. Noen netter våkner hun flere ganger og må få smokk og kos på ryggen. Alt fra fem til sju timer tenker jeg har..å det er IKKE sammenhengende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lemon-aid Skrevet 3. mars 2014 #13 Del Skrevet 3. mars 2014 Opptil 9-10 timer hver natt.. Hvis jeg legger meg rundt 22-23 tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lemon-aid Skrevet 3. mars 2014 #14 Del Skrevet 3. mars 2014 Opptil 9-10 timer hver natt.. Hvis jeg legger meg rundt 22-23 tiden Ingen måltider om nettene, kan våkne hvis hun har mistet sutten. (6 mnd gammel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 4. mars 2014 #15 Del Skrevet 4. mars 2014 Jenta mi er nå 9,5 mnd og sover ENDELIG hele natta igjennom,JIPPI!!! Men siden hun var født og fram til 7-8 mnd så sov jeg rundt 4-5 timer for hun var våken så himla mye hver eneste natt og det første til at jeg våkna og ble liggende våken i lengre perioder. fryktelig slitsomt,men det er utrolig hva man kommer seg igjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå