Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Og hvor lenge om gangen? Anonymous poster hash: 79814...b32
Lykkebaby♡ Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Vær 14 dag eller sjeldnere. Er redd, for å bruke den for ofte
Stolt3barnsmor❤️ Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Spurte legen og han sa det ikke gjør noe med en lytt innimellom.. Er jo ikke slik at man har den på en halvtime. 😉 I begynnelsen hører man fort noen ganger i uken men ettersoman kjenner spark blir den mindre og mindre brukt. Veldig glad jeg hadde min forrige svangerskap og nå 😊❤️
Pariserdama Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Ca 2 ganger i uken, maks ett minutt av gangen. Så snart jeg finner hjertelyden hører jeg på i noen sekunder så avslutter jeg. Alt med måte Men det er veldig betryggende.
Skatten_ Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Minst mulig, egentlig. Har brukt den ca en gang i uka, og bare til jeg finner hjertelyden og så noen sekunder. I går hadde jeg en tung dag, og da gjorde det underverker å høre det lille galopperende hjertet
MrsMilla Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Kanskje en gang i måneden? Bruker den bare om det blir veldig stille ei god stund eller jeg blir litt redd/usikker. Og da kun til vi finner hjertelyden, teller ikke eller noe, bare registrerer at den er der.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Bruker min Angelsounds hver 14 dag kanskje, ca 1 minutt om gangen. Helt fantastisk å ha når man blir litt bekymret! Anonymous poster hash: ef278...418
mamma_til_lillemor Skrevet 27. februar 2014 #8 Skrevet 27. februar 2014 Vi har ikke brukt den så veldig mye. Brukte den mer i starten enn det vi gjør nå. Vi bruker den kanskje 1 gang på to uker. Det har dabbet veldig av i bruken etter jeg har begynt å kjenne bevegelsene. Jeg har morkaken fremme så det tok litt tid før jeg kjente noe særlig. Når vi bruker den er til vi finner hjertelyden og så hører vi litt før vi skrur av. Jeg hadde en dag her hvor jeg kjente veldig lite aktivitet i magen, og da var den veldig god å ha
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 Vi har ikke brukt den så veldig mye. Brukte den mer i starten enn det vi gjør nå. Vi bruker den kanskje 1 gang på to uker. Det har dabbet veldig av i bruken etter jeg har begynt å kjenne bevegelsene. Jeg har morkaken fremme så det tok litt tid før jeg kjente noe særlig. Når vi bruker den er til vi finner hjertelyden og så hører vi litt før vi skrur av. Jeg hadde en dag her hvor jeg kjente veldig lite aktivitet i magen, og da var den veldig god å ha Enig, hadde en sånn dag jeg også nylig der det var ekstra godt å få bekreftelsen på at hjertet banket. Anonymous poster hash: ef278...418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå