Gå til innhold

Levaxin, hvilke bivirkninger har dere fått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To ting jeg har merket på levaxin er:

Vektøkning

Leddsmerter

Mer kviser

Dette med å ha lavt nivå av stoffskiftehormoner i kroppen er ikke så gøy nei! 😔

Skrevet

Hadde også betydelig vektøkning uten endring i kosthold og leddsmerter, måtte da slutte på det. Foretrekker å leve med lavt stoffskifte og slippe konstant verking i ledd og ansamlingen av vann i kroppen slik at jeg ser blubbete ut og føler meg deretter.

Anonymous poster hash: a9d11...85d
Skrevet

Vet ikke om mine problemer er linket til sykdommen eller medisinene, men:

Vektøkning (VOLDSOM)
Humørsvingninger

Ekstrem tretthet

Strekkmerker og dårlig hud

Hårtap

Anonymous poster hash: 4980a...0ae
Skrevet

Vektøkning (VOLDSOM)

Humørsvingninger

Ekstrem tretthet

Hårtap

Ja, glemte den trøttheta da, sovne i møter på jobb og være helt stuptrøtt kl 16 på kvelden, pluss hårtap. Stoppet etter at jeg kutta medisinene.

Hilsen anonym #2.

Skrevet

Vektøkning (VOLDSOM)

Humørsvingninger

Ekstrem tretthet

Hårtap

Ja, glemte den trøttheta da, sovne i møter på jobb og være helt stuptrøtt kl 16 på kvelden, pluss hårtap. Stoppet etter at jeg kutta medisinene.

Hilsen anonym #2.

Jeg har fjernet skjoldbruskkjertelen så det er nok ikke et alternativ for meg :(

Skrevet

Har ingen bivirkninger

Anonymous poster hash: 21238...27c

Skrevet

Så rart, det dere beskriver er jo symptomer på lavt stoffskifte, ikke bivirkninger av Levaxin. Trodde jeg :) Jeg var helt zombie uten da, pluss at jeg fikk struma, og mistet håret. Når jeg var overmedisinert en stund, fikk jeg veldig mye dobbeltslag og hjertbank.

Anonymous poster hash: 0e6d8...3d2
Skrevet

Så rart, det dere beskriver er jo symptomer på lavt stoffskifte, ikke bivirkninger av Levaxin. Trodde jeg :) Jeg var helt zombie uten da, pluss at jeg fikk struma, og mistet håret. Når jeg var overmedisinert en stund, fikk jeg veldig mye dobbeltslag og hjertbank.

Anonymous poster hash: 0e6d8...3d2

Derfor jeg skrev at det liksågodt kunne være sykdommen :)

Problemet mitt er at legen min ikke tar meg på alvor. Jeg må være i øvre referanseområde for å føle meg i live. Han mener jeg er overmedisinert selv når jeg legger på meg 20 kilo og mister hår. 

Skrevet

Vektøkning (VOLDSOM)

Humørsvingninger

Ekstrem tretthet

Hårtap

Hilsen anonym #2.

Er veldig trøtt jeg å... Nesten hele tiden! Så skønner godt va du mener.. 😳

Skrevet

Jeg har fått fetere hår og har gått ned 3-4 kg etter ca et halvt år på levaxin. Kan ha litt hodepine innimellom og er mer tørst og sulten.. Er mye mindre trøtt og sliten, har mindte tørr hud, har sluttet å miste hår - men det tykke, fine håret mitt har jeg ikke fått tilbake, er i bedre humør, mindre vondt i ledd og muskler, fryser mindre.. alt i alt veldig fornøyd

Anonymous poster hash: 1c4f6...d01

Skrevet

Ingen bivirkninger.

Anonymous poster hash: 5ddcf...209

Skrevet

ingen som jeg har merket - gått på det i 10 år

Skrevet

Jeg har fått fetere hår og har gått ned 3-4 kg etter ca et halvt år på levaxin. Kan ha litt hodepine innimellom og er mer tørst og sulten.. Er mye mindre trøtt og sliten, har mindte tørr hud, har sluttet å miste hår - men det tykke, fine håret mitt har jeg ikke fått tilbake, er i bedre humør, mindre vondt i ledd og muskler, fryser mindre.. alt i alt veldig fornøyd

Anonymous poster hash: 1c4f6...d01

Ønsker jeg også kunde vara litt bedre i humør. Har går det ner og opp hele tiden med humøret. 😔

Fint at det er bedre med deg! 😊

Skrevet

Ingen bivirkninger her, men ikke blitt kvitt symptomene helt av de. Blitt bedre sammenlignet med før medisiner da

Skrevet

Ingen bivirkninger tror jeg. Om så, er de så ubetydelige i forhold til hvordan jeg kjente meg før jeg begynte på Levaxin (spesielt muskel- og leddsmerter og trøtthet.) Helt fantastisk spør du meg!

Men jeg skjønner ikke de som skriver de har fått såpass bivirkninger av medisinen og kuttet den ut - en må da kjenne seg forferdelig syk og dårlig av å gå med lavt stoffskifte ubehandlet??  

Anonymous poster hash: ba0b0...3d1
Skrevet

Ikke merket noen bivirkninger, men jeg har faktisk opplevd å gå ned i vekt ved bruk av Levaxin. Veit om andre også som har det.

Skrevet

Ble vanvittig svimmel og uopplagt av levaxin. Er i mye bedre form umedisinert.

Anonymous poster hash: a5584...bda
Skrevet

Hjerteinfarkt :(

Anonymous poster hash: 6e4b3...5c9

Skrevet

Ingen nevneverdige bivirkninger..:)

Anonymous poster hash: 9a5a7...e9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...