LiveLoveShine Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 To ting jeg har merket på levaxin er: Vektøkning Leddsmerter Mer kviser Dette med å ha lavt nivå av stoffskiftehormoner i kroppen er ikke så gøy nei! 😔
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Hadde også betydelig vektøkning uten endring i kosthold og leddsmerter, måtte da slutte på det. Foretrekker å leve med lavt stoffskifte og slippe konstant verking i ledd og ansamlingen av vann i kroppen slik at jeg ser blubbete ut og føler meg deretter. Anonymous poster hash: a9d11...85d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Vet ikke om mine problemer er linket til sykdommen eller medisinene, men:Vektøkning (VOLDSOM)Humørsvingninger Ekstrem tretthet Strekkmerker og dårlig hud Hårtap Anonymous poster hash: 4980a...0ae
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Vet ikke om mine problemer er linket til sykdommen eller medisinene, men: Vektøkning (VOLDSOM) Humørsvingninger Ekstrem tretthet Strekkmerker og dårlig hud Hårtap Anonymous poster hash: 4980a...0ae Ja, glemte den trøttheta da, sovne i møter på jobb og være helt stuptrøtt kl 16 på kvelden, pluss hårtap. Stoppet etter at jeg kutta medisinene. Hilsen anonym #2. Anonymous poster hash: a9d11...85d
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Vet ikke om mine problemer er linket til sykdommen eller medisinene, men: Vektøkning (VOLDSOM) Humørsvingninger Ekstrem tretthet Strekkmerker og dårlig hud Hårtap Anonymous poster hash: 4980a...0ae Ja, glemte den trøttheta da, sovne i møter på jobb og være helt stuptrøtt kl 16 på kvelden, pluss hårtap. Stoppet etter at jeg kutta medisinene. Hilsen anonym #2. Anonymous poster hash: a9d11...85d Jeg har fjernet skjoldbruskkjertelen så det er nok ikke et alternativ for meg Anonymous poster hash: 4980a...0ae
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Har ingen bivirkninger Anonymous poster hash: 21238...27c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Så rart, det dere beskriver er jo symptomer på lavt stoffskifte, ikke bivirkninger av Levaxin. Trodde jeg Jeg var helt zombie uten da, pluss at jeg fikk struma, og mistet håret. Når jeg var overmedisinert en stund, fikk jeg veldig mye dobbeltslag og hjertbank. Anonymous poster hash: 0e6d8...3d2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Så rart, det dere beskriver er jo symptomer på lavt stoffskifte, ikke bivirkninger av Levaxin. Trodde jeg Jeg var helt zombie uten da, pluss at jeg fikk struma, og mistet håret. Når jeg var overmedisinert en stund, fikk jeg veldig mye dobbeltslag og hjertbank. Anonymous poster hash: 0e6d8...3d2 Derfor jeg skrev at det liksågodt kunne være sykdommen Problemet mitt er at legen min ikke tar meg på alvor. Jeg må være i øvre referanseområde for å føle meg i live. Han mener jeg er overmedisinert selv når jeg legger på meg 20 kilo og mister hår. Anonymous poster hash: 4980a...0ae
LiveLoveShine Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2014 Vet ikke om mine problemer er linket til sykdommen eller medisinene, men: Vektøkning (VOLDSOM) Humørsvingninger Ekstrem tretthet Strekkmerker og dårlig hud Hårtap Anonymous poster hash: 4980a...0ae Ja, glemte den trøttheta da, sovne i møter på jobb og være helt stuptrøtt kl 16 på kvelden, pluss hårtap. Stoppet etter at jeg kutta medisinene. Hilsen anonym #2. Anonymous poster hash: a9d11...85d Er veldig trøtt jeg å... Nesten hele tiden! Så skønner godt va du mener.. 😳
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har fått fetere hår og har gått ned 3-4 kg etter ca et halvt år på levaxin. Kan ha litt hodepine innimellom og er mer tørst og sulten.. Er mye mindre trøtt og sliten, har mindte tørr hud, har sluttet å miste hår - men det tykke, fine håret mitt har jeg ikke fått tilbake, er i bedre humør, mindre vondt i ledd og muskler, fryser mindre.. alt i alt veldig fornøyd Anonymous poster hash: 1c4f6...d01
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 Ingen bivirkninger. Anonymous poster hash: 5ddcf...209
BettyBoob Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 ingen som jeg har merket - gått på det i 10 år
LiveLoveShine Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har fått fetere hår og har gått ned 3-4 kg etter ca et halvt år på levaxin. Kan ha litt hodepine innimellom og er mer tørst og sulten.. Er mye mindre trøtt og sliten, har mindte tørr hud, har sluttet å miste hår - men det tykke, fine håret mitt har jeg ikke fått tilbake, er i bedre humør, mindre vondt i ledd og muskler, fryser mindre.. alt i alt veldig fornøyd Anonymous poster hash: 1c4f6...d01 Ønsker jeg også kunde vara litt bedre i humør. Har går det ner og opp hele tiden med humøret. 😔 Fint at det er bedre med deg! 😊
IreneUtålmodig Skrevet 26. februar 2014 #14 Skrevet 26. februar 2014 Ingen bivirkninger her, men ikke blitt kvitt symptomene helt av de. Blitt bedre sammenlignet med før medisiner da
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #15 Skrevet 26. februar 2014 Ingen bivirkninger tror jeg. Om så, er de så ubetydelige i forhold til hvordan jeg kjente meg før jeg begynte på Levaxin (spesielt muskel- og leddsmerter og trøtthet.) Helt fantastisk spør du meg! Men jeg skjønner ikke de som skriver de har fått såpass bivirkninger av medisinen og kuttet den ut - en må da kjenne seg forferdelig syk og dårlig av å gå med lavt stoffskifte ubehandlet?? Anonymous poster hash: ba0b0...3d1
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. februar 2014 #16 Skrevet 26. februar 2014 Ikke merket noen bivirkninger, men jeg har faktisk opplevd å gå ned i vekt ved bruk av Levaxin. Veit om andre også som har det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #17 Skrevet 26. februar 2014 Ble vanvittig svimmel og uopplagt av levaxin. Er i mye bedre form umedisinert. Anonymous poster hash: a5584...bda
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #18 Skrevet 26. februar 2014 Hjerteinfarkt Anonymous poster hash: 6e4b3...5c9
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #19 Skrevet 27. februar 2014 Ingen nevneverdige bivirkninger.. Anonymous poster hash: 9a5a7...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå