Gå til innhold

Går man på synarela etter eggløsningssprøyten er satt?

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg har for lite spray igjen, om jeg må kjøpe ny. Hvis jeg skal gå på spray helt frem til dagen hvor jeg skal ha uttalt, må jeg trolig kjøpe ny

Hvor lenge går man på spray, frem til eggløsningssprøyten eller til siste time før uttak? ?

Anonymous poster hash: f1172...10b

Fortsetter under...

Synarela spray skal forhindre eggløsning. Jeg har derfor fått beskjed om å ta spray t.o.m. den dagen eggløsningssprøyta settes.

Så man kan ikke få eggløsning i mellomtiden fra sprøyten er satt til uttak? Ok Tusen takk for svar:-)

Jeg tok siste spray en time før EL-sprøyta. 

Og dumme, dumme meg starta på ny spray dagen før, enda det var litt igjen av den første. Snakk om penger ut av vinduet...

Jeg tok siste spray en time før EL-sprøyta.

Og dumme, dumme meg starta på ny spray dagen før, enda det var litt igjen av den første. Snakk om penger ut av vinduet...

Det jeg tenker også, penger ut av vinduet:-) jeg setter eggløsningssprøyten på søndag. Har to sprayer, men aner ikke hvor mye jeg har brukt av hver av dem. Merker sprayen fusker litt, at det ikke er alltid full dose kommer ut. Da har jeg bare sprayet en ekstra gang, at det kommer to halve doser ca. Klarer vel ikke evt å få en overdose med spray frem til søndag vel? Hehe. Skal ikke bruke spray evt neste gang heller, så dumt å kjøpe ny for 12 spray ca

Jeg brukte suprecur da, og da kunne jeg se at det var en skvett igjen, usikker på om det går med de andre typene? Uansett angrer jeg selvsagt nå, men jeg tror uansett jeg hadde måttet kaste den (kom bare i to-pk) siden det blir for lenge til et evt nytt forsøk. 

Annonse

Jeg brukte suprecur da, og da kunne jeg se at det var en skvett igjen, usikker på om det går med de andre typene? Uansett angrer jeg selvsagt nå, men jeg tror uansett jeg hadde måttet kaste den (kom bare i to-pk) siden det blir for lenge til et evt nytt forsøk.

Med min spray ser du ingenting. Jeg må riste litt i den for å høre om det er noe igjen;-) . Tilfelle rottefelle har jeg bestilt ny spray på apoteket som jeg kan hente, hvis jeg plutselig finner ut at jeg ikke har mer igjen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...