Ziva Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Gjerne med kremost i. Har googlet og lett men har ikke funnet noen som falt i smak. Kaken er vanlig lys bunn, glasuren kan gjerne være litt mer spennende.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Sukkerbrød? Sjokolade er alltid godt. Anonymous poster hash: e92aa...105
Ziva Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2014 Type møllerns lyse muffins i langpanne. Og ja jeg vet at ferdigposer er fy fy
Iiiiik Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 (endret) 1 pk philadelphia 1/3 dl fløte 200 g hvit sjokolade 2 dl sukker godt vaniljesukker (evt vaniljefrø) Varm opp litt av fløten (evt med vaniljestang), smelt den hvite sjokoladen i den varme fløten. Avkjøl. Pisk alt sammen til en lett krem. Smaker enda bedre hvis du bruker bringebærsaus i (må siles så steinene er borte). Ellers er faktisk den ferdige frostingen fra Manuela ganske god. Endret 26. februar 2014 av Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Ungene her synes det er digg når jeg heller frosne bær (bringebær og blåbær) over kaken før jeg steker den, og bare sikter melis over før vi spiser den. Anonymous poster hash: b90e5...3b3
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Manuela har et eget kapittel i bloggen sin med forskjellige frostinger og kremer, du bør finne noe fristende der altså.... http://www.passionforbaking.com/Baking/frosting-creams/ Anonymous poster hash: b90e5...3b3
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Jeg bruker denne mye, den er egentlig til en gulrotkake, men den funker på alt fra krydder(skuff)kake til sjokolademuffins og mer avanserte cupcakes: 60 gram romtemperert smør 100 gram romtemperert philadelfia eller annen smørbar, nøytral ost 3-4 ts vaniljesukker 4 dl melis Visp til en kremete konsistens. Kan tilsettes farge etter ønske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå