Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 skal akten være laaang, eller rask? burde det alltid være masse kos før og etter`? hvor lenge er lenge? hvor lenge orker du å gi en blowjob? spør så klart ikke etter fasiter, bare meninger:) Anonymous poster hash: 7460c...ce1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har vel ikke tatt tiden på blowjob eller sexakten Kan være utrolig kjapt om en har dårlig tid eller mer kos når vi er i det humøret. jeg foretrekker en mellomting av dette. Han også heldigvis. Jeg elsker å tilfredstille ham, så av og til blir det bare blowjob. Føler meg ikke snytt for det Selv sexakten vil jeg vi ikke ha for lenge i samme stilling. Det blir kjedlig og av og til litt smertefullt. Har tro på variasjon Anonymous poster hash: 7515d...b3f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har ikke akkurat sett på klokka, men variasjon er tingen. Anonymous poster hash: edc5d...8b7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Mannen vil holde på leeenge. Vi har sex 2-3 ganger i uka, han ville gjerne hatt oftere, derav vil han holde på lenge når vi først har det. Han liker å gi meg mange orgasmer, det er jo godt, men for min del kunne vi godt vært kjappere. Det holder å komme en gang for meg også. Jeg vil heller ha flere kjappe en en lang runde, blir fort sår og rett og slett littlei om vi holder på i evigheter. En blowjob uten samleie, tja, 10 min kanskje... Han er velutstyrt, så blir stiv i kinnene etterhvert. Anonymous poster hash: 13b86...f4e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Alt til sin tid Selve penetreringen bør ikke vare veldig lenge, da blir jeg sår! Blow job; etter 10-15 min får jeg vondt i kjeven Heldigvis er ikke mannen så interessert i det (helt sant!). Anonymous poster hash: 1a897...044
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Etter en halvtimes tid begynner jeg som regel å få nok, og jeg kunne gjerne tenkt meg flere og kortere samleier enn få og lange. Mannen liker å holde på leeeeenge (utrolig utholdende), men jeg blir bare sår av for mye inn og ut - iallefall om jeg har fått orgasme allerede (får det aldri flere ganger i løpet av en runde). Mannen er egentlig ikke interessert i "løsrevet" blow job, så det gjør jeg bare i forbindelse med samleie. Og da holder jeg ikke på veldig lenge av gangen (maks fem minutter), blir ganske fort sliten i kjeven... Anonymous poster hash: a620b...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå