Gå til innhold

hva synes du om å ha sex leenge? hvor lang er en blowjob?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal akten være laaang, eller rask?

burde det alltid være masse kos før og etter`?

hvor lenge er lenge?

hvor lenge orker du å gi en blowjob?

spør så klart ikke etter fasiter, bare meninger:)

Anonymous poster hash: 7460c...ce1
Skrevet

Jeg har vel ikke tatt tiden på blowjob eller sexakten ;) Kan være utrolig kjapt om en har dårlig tid eller mer kos når vi er i det humøret.

jeg foretrekker en mellomting av dette. Han også heldigvis.

Jeg elsker å tilfredstille ham, så av og til blir det bare blowjob. Føler meg ikke snytt for det ;)

Selv sexakten vil jeg vi ikke ha for lenge i samme stilling. Det blir kjedlig og av og til litt smertefullt.

Har tro på variasjon :tommelopp:

Anonymous poster hash: 7515d...b3f
Skrevet

Jeg har ikke akkurat sett på klokka, men variasjon er tingen. 

Anonymous poster hash: edc5d...8b7
Skrevet

Mannen vil holde på leeenge. Vi har sex 2-3 ganger i uka, han ville gjerne hatt oftere, derav vil han holde på lenge når vi først har det. :P

Han liker å gi meg mange orgasmer, det er jo godt, men for min del kunne vi godt vært kjappere. Det holder å komme en gang for meg også.

Jeg vil heller ha flere kjappe en en lang runde, blir fort sår og rett og slett littlei om vi holder på i evigheter.

En blowjob uten samleie, tja, 10 min kanskje... Han er velutstyrt, så blir stiv i kinnene etterhvert. :P

Anonymous poster hash: 13b86...f4e

Skrevet

Alt til sin tid ;)

Selve penetreringen bør ikke vare veldig lenge, da blir jeg sår!

Blow job; etter 10-15 min får jeg vondt i kjeven  :P  Heldigvis er ikke mannen så interessert i det (helt sant!).

Anonymous poster hash: 1a897...044
Skrevet

Etter en halvtimes tid begynner jeg som regel å få nok, og jeg kunne gjerne tenkt meg flere og kortere samleier enn få og lange. Mannen liker å holde på leeeeenge (utrolig utholdende), men jeg blir bare sår av for mye inn og ut - iallefall om jeg har fått orgasme allerede (får det aldri flere ganger i løpet av en runde). Mannen er egentlig ikke interessert i "løsrevet" blow job, så det gjør jeg bare i forbindelse med samleie. Og da holder jeg ikke på veldig lenge av gangen (maks fem minutter), blir ganske fort sliten i kjeven... :P

Anonymous poster hash: a620b...de9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...