Gå til innhold

Fagbrev på veggen

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg sier det er ikke "lov" å henge fagbrev på veggen i ett hjem. Pga det blir sett på som skryt og vare dumt.

Jeg klarer ikke helt å de hvorfor folk ikke skal kunne ha det på veggen hvis de vil det.

Anonymous poster hash: 262e2...afe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144123239-fagbrev-p%C3%A5-veggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En bekjent av meg sier det er ikke "lov" å henge fagbrev på veggen i ett hjem. Pga det blir sett på som skryt og vare dumt.

Jeg klarer ikke helt å se hvorfor folk ikke skal kunne ha det på veggen hvis de vil det.

Rettelse de=se

Syns man burde få lov til å være stolt av at man har fagbrev. Hadde jeg hatt et selv skulle det absolutt hengt på veggen;)

Det jeg tenker og. At folk gjerne er stolt over det, og hvorfor ikke da vise det frem . Både til seg selv og besøkende :)

Hi

Annonse

Men da var det ikke bare jeg som tenkte feil da , siden jeg ikke skjønte hvorfor man ikke kunne ha sånt på veggen hjemme :-)

Men jeg skjønner heller ikke at folk kan klage på hva andre har fremme i sitt eget hus da 🙈

Hi

Annonse

Selv tenker jeg at et fagbrev eller svennebrev el fint kan henge på veggen. Men det blir kanskje litt spesielt hvis man skal tapetsere veggen men skolegangen sin. Men et pent innrammet ark der hvor det står hva man har klart og bli når man har blitt stor er heelt innafor:)

Det er bare for de med hukommelsestap som har glemt hva de er i løpet av natten :P

Akkurat som det bare er dem med hukommelsestap som glemmer hvem de er glad i og derfor har barne og brudebilder på veggen.

Anonymous poster hash: 3bd03...e8f

Man bestemmer selv og jeg kan skjønne at når man er nytdannet, så har man lyst til å ha det fremme. Sånn over tid synes jeg imidlertid det er litt rart. I min yrkesgruppe er det noen få som har autorisasjonen hengende på kontoret, men jeg kunne ikke tenkt meg å gjøre det samme. 

Anonymous poster hash: d2bf6...bec

Så man har rett til å være stolt av et fagbrev, men ikke en bachelor...?

Personlig synes jeg det eneste stedet man kan forsvare å henge slikt er på kontoret. Kjenner noen som har på det mest iøynefallende stedet på stueveggen, det er bare pinlig.

Anonymous poster hash: ef6f6...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...