Gå til innhold

Smerter i magen/over eggstokkene på rugedag 13

Anbefalte innlegg

Hjelp, hva skjer...?

Har i kveld fått ganske vondt over eggstokkene (virker som det iallefall), det kommer liksom litt tak-vis. Kan kanskje ikke kalle det smerter, men det kjennes godt. Hadde antydning til sånt på rugedag 8 også.

Ligner ikke helt på mens-murring heller, men det kommer og går med noen sekunders mellomrom.

Synes dette er litt ubehagelig da jeg ikke har kjent noe som dette på hverken positive eller negative forsøk.

Har noen opplevd noe som dette?

Fikk negativ test i går. Har den ordentlige testdagen i morgen.

Fortsetter under...

Hei:) jeg har satt inn blastocyst og var helt i skyene når det ble en positiv test på lørdag, men nå er jeg i tvil.. Testet hverdag siden da og fått positiv hver dag.. I går kveld lå jeg å prøvde å sove men det murret så ille og kjentes ut som om tappen åpnet seg skikkelig:( i dag var testen blendahvit og negativ cb digital i dag:( skjønner ikke noe her...

Hei:) jeg har satt inn blastocyst og var helt i skyene når det ble en positiv test på lørdag, men nå er jeg i tvil.. Testet hverdag siden da og fått positiv hver dag.. I går kveld lå jeg å prøvde å sove men det murret så ille og kjentes ut som om tappen åpnet seg skikkelig:( i dag var testen blendahvit og negativ cb digital i dag:( skjønner ikke noe her...

Hm, dette var rart. Når har du egentlig testdag? Skal du ta blodprøve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...