Gå til innhold

-hvor mye bil kjører dere i uka? (mil), hvor lang vei har dere til bhg, jobb og skole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer... :.-) syns jeg kjører mye bil. :-)

Anonymous poster hash: fe94c...f03
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med minimum av daglige gjøremål så blir det en mil for dagen. Totalt i uka 10 mil, med de dagene jeg må kjøre ekstra. Finnes ikke buss her jeg bor :/

Anonymous poster hash: 164e6...fd6

Skrevet

Kjører 7 mil om dagen tur retur jobb. På jobb blir det fort 2-5 mil. Så er det fritidsaktiviteter som gjerne er 6 mil i uken. Totalt altså nesten 50 mil i uken... Grøss.. Det var jammen mye når jeg regnet sånn på det!!

Anonymous poster hash: 97990...f1a
Skrevet

4.5 mil til jobb, da leverer jeg barnet på veien. Så 9 x 5 dager da...

Anonymous poster hash: 5ad00...598

Skrevet

Til jobb ingen bruk av bil, til barnehage 4 mil t/r.

Anonymous poster hash: 763c0...4b2

Skrevet

Kanskje 5 mil i veka? Bhg er ca 1 km unna og jobben (som eg har permisjon frå) er ca 1.5 km unna. Null kollektivtransport, er heller ikkje behov for det.

Skrevet

Ganske gjennomsnittlig 1000 km i mnd, så ca 25 mil i uka. Har 4 mil t/e jobb/bhg så det vil si det blir 5 mil kjøring utover det i uka:)

Skrevet

Jeg kjører ca 50 mil i uka.

Anonymous poster hash: f60c1...f93

Skrevet

Jeg har en mil til barnehage, så deretter 3 mil til jobb. Så 3 mil til barnehagen, så 1 mil hjem. Her blir det minst 40-50 mil i uka.. Men sånn er det bare. :-)

Skrevet

Kjører ca 30 mil i uken til og fra jobb.

Barnehagen er heldigvis rett i nærheten, så bare 1 km der hver vei.

Skrevet

Ca 20 mil pr uke. Synes det er mer enn nok. Barnehagen er på vei til jobben, så ingen omvei der :)

Skrevet

Kjører ca. 2 km tur retur butikken på lørdager. Utenom det, en tur til besteforeldre 1-2 ganger i måneden, det er vel ca. 4 mil til sammen. Så blir det ofte en tur til Ikea, Maxbo el.l. i løpet av uka, det er et par mil.

Ellers blir det jo noen kilometer i ferien.

Så en vanlig uke, alt fra 2 til 20 km sånn gjennomsnittlig.

Jeg har 7 km til jobb, tar t-banen eller sykler. Mannen går til jobb, ca. 700 meter. Dattera vår går til og fra skolen, ca. 500 meter.

Anonymous poster hash: f2f8b...10b

Skrevet

26 km pr dag, avogtil 2 ganger pr dag. 

Anonymous poster hash: 14562...9bb
Skrevet

500 meter til barnehagen

3,5 km til jobb.

Kjører ikke bil til noen av delene med mindre det er noe spesielt som står på.

Gubben kjører bil til jobb, så han handler.

Anonymous poster hash: 4d81f...edb
Skrevet

Ingenting sånn til daglig. Vi har bil utelukkende pga min manns jobb, og jeg bruker den vel helst bare når vi skal ut av byen for en helg - men da blir det jo fort noen mil.

Det er vel rundt 500 meter til barnehagen og fem kilometer til jobben min.

Anonymous poster hash: a665c...ccf
Skrevet

8 mil tur/retur til jobb, barnehagen ligger på veien. Så er det andre turer ut også, hvor nærmeste butikk ligger ca 2 mil unna (4 mil tur/retur), og vi handler vel gjennomsnittlig 3 ganger i uken. + andre turer ut (besøk, aktiviteter etc. Varierer hvor mye vi kjører, men ca 8 mil tur/retur pr tur ut)

Så minst 62 mil i uken, hvis jeg ikke regner med "andre turer ut". 

Anonymous poster hash: 94134...df8
Skrevet

Blir vel fort 140-150 mil i uka. Ca en tredel av det på privaten, resten i jobb.

Anonymous poster hash: 53077...711

Skrevet

50 kanskje. Er relativt lange avstander til skole og andre aktiviterer, og det er sjelden jeg holder meg hjemme en hel dag.

Skrevet

6 km til barnehage, 1 mil videre samme retning til jobb. Så ca 32 km hver dag 5 dager i uka. Hvis vi skal til byen i helgene så er det 3 mil hver vei. Har en kjørelengde på 25000 i året. Og det går unna. Bor på landet, så er lite med kollektivt her.

Anonymous poster hash: f702f...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...