Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Litt ekkelt kanskje men har fått noen amå klumper i underlivet og lurer på om dette er normalt under graviditet og om det er noe jeg kan gjørde med det? Anonymous poster hash: c0add...4ae
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Litt ekkelt kanskje men har fått noen amå klumper i underlivet og lurer på om dette er normalt under graviditet og om det er noe jeg kan gjørde med det? Anonymous poster hash: c0add...4ae Det høres ut som du har kjønnsvorter. jeg hadde det sist svangerskap og har ikke hatt det før eller siden... ingen behandling du kan få i svangerskapet Anonymous poster hash: 9c221...d27
MrsMilla Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Er de hvite og du klør? Isåfall sikkert sopp. Om det er sopp ville jeg satset på canesten, kutte på sukkerinntaket og bli fryktelig glad i yoghurt naturell til frokost og kvelds.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 For meg høres det ut spm kjønnsvorter. Jeg har hatt det i over ett år, men de er så små og det er så mange av de så legen sa at hun ikke ville gjøre noe med de, men vente til de forsvinner av seg selv... Du kan ha hatt viruset i kroppen i lang lang tid likevel om det ikke har brutt ut før nå, og har du først fått viruset så blir du dessverre aldri kvitt det. Vortene vil nok forsvinne av seg selv innen en viss tid, men vil kunne komme tilbake senere... Anonymous poster hash: 9333c...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå