Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Har en utdanning, men ikke som sekretær/resepsjonist. Egentlig langt der i fra. Men jeg har et ønske om å prøve dette yrket.. er det så og si umulig å få jobb som dette uten utdanning og/eller relevant erfaring? Anonymous poster hash: 21ffc...5ca
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Tja, sekretærene hos oss er økonomiutdannet og ikke "sekretær utdannet" De jobber med mye lønn og budsjett bla. Dette er på en skole. Anonymous poster hash: d13cf...997
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Dette er som regel 9-4 jobber, som det er rift om. Slike jobber har gjerne maaange søkere. Så, klart du kan søke, men de som har utdannelse i den retningen vil bli prioritert til jobben. Anonymous poster hash: 632bb...21a
It's all about me Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Jeg er utdannet sekretær og måtte gi opp jobbsøkingen. Selv med utdannelsen og bra karakterer kom jeg knapt til intervju. Det var flere hundre søkere til hver stilling og uten relevant erfaring kom jeg ingen vei. Så uten noe utdannelse tror jeg ikke du har mye sjans dessverre.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Tror det er veldig avhengig av hvor man bor også. Jeg bor rundt Oslo-gryten - her er det så godt som umulig. Der jeg bodde før, et lite sted, var det fullt mulig. Anonymous poster hash: 774ad...382
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Om du har en annen utdanning kan det ofte være minst like bra som en ren sekretærutdanning. Det skoleløpet vurderes ofte ikke så høyt. Muligheten er der. Spesielt om du er god til å skrive søknader. Anonymous poster hash: ef760...71a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå