Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Ble anbefalt av legen å kjøpe det til bruk på noen sprekker på hendene, men jeg husker ike helt hva jeg ble forklart. Noen som kan hjelpe meg?? Anonymous poster hash: 960ac...5ae
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Nei nei nei! Det er etsende til bruk på blant annet vorter. Anonymous poster hash: 1f1fb...c71
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 IKKE bruk på friskt vev! Det er betegnet til å drepe celler, enten virus (som i vorter), eller viltkjøtt (f.eks. arvvev som har "grodd feil). Det vil ikke hjelpe på sår hud, men tvertimot gjøre det mye verre! Hvilken lege sa dette til deg??? Han/hun burde få beskjed om hvor feil han har tatt! Anonymous poster hash: 90ca8...4cc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Ja, det svidde fælt, og jeg lurer på hvorfor legen sa dette... Kan ha den liggende om jeg skulle få ei vorte, ellers kommer jeg ikke til å bruke den! Anonymous poster hash: 960ac...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå