Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Hei. Noen gravide damer som sjekket livmortappen i dpo-land, som vil dele erfaringer? :-) Har hatt veldig høy og lukket livmortapp i over en uke nå, og lotionaktig utflod. Ømme bryster, svimmel, kvalm og mensmurringer. Ikke sikker på ikm, men kanskje til helgen. Negative tester foreløpig ihvertfall :-/ Håper det er noen som vil dele erfaringer 😃 Anonymous poster hash: fa0ee...782
Polardoggi Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Hos meg hat den skifta fra lukket til åpen fra jeg hadde el til jeg vae 12 uker på vei
Kjøttmeis Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Jeg kan ikke si at min egentlig var noe annerledes enn de månedene mensen kom. Utfloden var også normal, først noen uker ut i graviditeten endret den seg. Ble kvalm (type veldig!) og fryktelig øm i magen (livmoren) dagen før IKM, det var mitt første og eneste tegn på at noe var annerledes. Har ikke sjekket tappen noe særlig nå etter at jeg ble gravid, men den kjennes litt annerledes ut enn før. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, den er bare annerledes. Det skjedde imidlertid ikke før en stund etter positiv test. Ikke mye til hjelp, kanskje?
Vips77 Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Min var sunket til midten mye lengre ned enn normalt... og ganske hard og litt bakovervendt, dette ca 3 dager før IKM! Ømme pupper kom tidligere!!! men det kan man jo få når når en venter tante rød også....!! Lykke til😃 Endret 25. februar 2014 av Vips77
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Takk for svar 😊 Får smøre meg med tålmodighet tenker jeg! Men syns det er litt interessant med alle forandringene som skjer (både innbilt og ikke;-)) Jeg har aldri kjent livmortappen slik den er nå, så håper det er positivt! 😃 "Disse puppene" har jeg bare hatt når jeg har vært gravid tidligere, men da har jeg testet positiv like etter de har blitt ømme (mener jeg). Anonymous poster hash: fa0ee...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå