Gå til innhold

eggløsningsslim

Anbefalte innlegg

Har i dag store mengder gulhvitt, blankt slim som kan strekkes i en tykk tråd 10-15 cm. El testene er ikke positive, men ser ut til å nærme seg. Tok vaktmesteren og det sank til bunnen med en gang. Høres dette ut som elslim? Det kan ikke være sædrester fra i natt som oppfører seg sånn?

Anonymous poster hash: e5638...bd2

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144123061-eggl%C3%B8sningsslim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres helt klart ut som EL-slim. Sædrester vil typisk strekkes i tynnere tråder, og blir mindre strekkbart hvis du prøver flere ganger. Det er i hvert fall min erfaring. :) Man kan fint ha slim i flere dager før eggløsningen faktisk inntreffer.

Anonymous poster hash: 58c86...8f0

Annonse

hehe, jeg må bare le litt av alt dere vet! Åssen el slim oppfører seg, åssen sæd oppfører seg, åssen livmor tapper vokser og minskes.. jeg mener, ærlig talt, åssen folk er dere som VET sånne ting? Er dette normalt? Jeg visste ikke at det fantes noe som het el slim engang :fnise:

Anonymous poster hash: 2c4d2...5c8

For oss som prøver å bli gravide, er det normalt:) Her inne på BIM har jeg lært mye om kroppen min jeg ikke ante før! Haha.. Men enig, er ganske komisk hva man diskuterer her, alt for å lage en vakker spire <3

Anonymous poster hash: 68983...084

Er EL etter slim altså? Jeg trodde man hadde EL når man hadde slim!?

Anonymous poster hash: 81ab2...83e

Ja, det tror jeg gjelder mange. Man er mest fruktbar et par dager før el, så det er naturlig at det er mest slim da. På selve el-dagen er det visst små sjanser for å bli gravid.

Anonymous poster hash: fe60a...0c3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...