Gå til innhold

hvor lenge varer et flaskemåltid for andre nyfødte?

Anbefalte innlegg

delammer/delflasker og prøver å følge ammehjelpens artikkel om langsom flaskemating. Leste et sted at et flaskemåltid bør vare tjue minutter - det gjør det i hvertfall ikke her. Jenta på tre uker sluker som oftest flaska med 60 ml svært fort - kontrollert med pauser fra min  side. Synes det er vanskelig å vurdere om det er sult eller glupskhet til tider :-)

Fortsetter under...

Jenta mi drikker også flaska veldig fort, kan bruke noen få minutt på 80-90 ml. Leste også om langsom flaskemating, og klarer å strekke ut tiden litt med det.

Men 20 minutter? Nei, så lenge går det ikke uansett;)

Godt å høre at det ikke bare er oss som er super-drikkere ;-) Kan jeg spørre om du også delammer, eller om det kun er flaske? Tenker litt på mengde mme som gis i etterkant av amming, ifht alder og behov. Som nevnt drikker vår ca 60 ml, gir tillegg 4-5 ganger i døgnet. Da som oftest når vi står opp, ettermiddag og kveld, På natta ammer jeg 3-4 ganger og det virker som hun er fornøyd med.

Jeg delammer også:) Har forlite melk, men prøver å øke.

Jeg har nokk melk på natten og formiddagen, men så må vi supplere med flaske utover dagen/kvelden..

Hittil idag har hun fått 3 flasker med 60ml. Så får vi se om hun sovner snart;)

Har gått nedover med mengden mme siste dagene, så regner med det betyr at jeg produserer mer😃

Jeg delammer også:) Har forlite melk, men prøver å øke.

Jeg har nokk melk på natten og formiddagen, men så må vi supplere med flaske utover dagen/kvelden..

Hittil idag har hun fått 3 flasker med 60ml. Så får vi se om hun sovner snart;)

Har gått nedover med mengden mme siste dagene, så regner med det betyr at jeg produserer mer😃

Venninna mi pumper seg om morgenen for å ha litt ekstra å gi på kveldene. Det kan kanskje hjelpe litt også

Anonymous poster hash: 92e8b...2c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...