Gå til innhold

4 dager over ikm..? noen?

Anbefalte innlegg

heisann damer :)

Jeg er nå 4 dager over ikm... og negative tester... ULTRA frustrerende!!!
Har gått med murringer i snart 2 uker, ømme pupper(HORMONELLAAA), tisser mye oftere en vanlig..
Var hos legen sist mnd for å ta en hormonprøve, og da var alt i skjøneste orden :)

noen som har erfaring med det samme og vært gravide?

Når jeg fikk dattern min, testet jeg positivt dagen før ikm...så.. man kan si at jeg blir i overkant rar av dette her!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144123034-4-dager-over-ikm-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skjønner jeg frustrasjonen, ja. :) Er vel dessverre ikke annet å gjøre enn å vente og se. Synes det er nokså mange her som har fortalt at de ikke testet positivt før flere dager etter IKM, så håpet er jo absolutt der! HCG-produksjonen kan nok, som alt annet, variere fra svangerskap til svangerskap ... Lykke til da, håper du får gode nyheter om noen dager. :D

Kan også være egget ikke slapp første gangen. El testen viser rett før eget slipper, men ikke noe "bevis" på at det slapp etterpå. Kanskje fikk du ny el 7-14 dager senere, og dermed forsinket TR?

Anonymous poster hash: c83ac...a07

Kan også være egget ikke slapp første gangen. El testen viser rett før eget slipper, men ikke noe "bevis" på at det slapp etterpå. Kanskje fikk du ny el 7-14 dager senere, og dermed forsinket TR?

Annonse

åååh blir helt tussete av dette her jeg... forsatt NADA!

Teste med cbd i dag tidlig... lyste IKKE gravid mot meg....
Ut i fra mine begregninger, så er jeg (hvis atte om atte) 5+2 ... ville ikke en vanlig g-test slå ut da ?

Flere som er i samme båt ?

• 7 måneder senere...

Håper på spire da👍😊 men i mitt tilfelle så gikk jeg bare to dager over ikm da, men både el test og app viste el på dag 15, men når mensen kom to dager etter så betyr jo det at el måtte ha vært på dag 17, siden mensen alltid kommer 14 dager etter el, så kan nok kanskje være forsinket el....😏 Lykke til, men skjønner du blir små rar av å ikke vite...😱 glemte å si at jeg også testet to negative tester, en dagen før ikm og en på ikm...

Oi så heller ikke at dette var et gammelt innlegg jeg da😉

Endret av LykkeLi1978

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...