Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Del Skrevet 25. februar 2014 Hei! Jeg skal til optikeren om noen dager for en linsekontroll. Så da lurte jeg på om jeg kunne ha med meg en baby på 5 mnd, eller om jeg burde se om jeg kan finne en barnevakt. Noen som har noen erfaringer? Anonymous poster hash: bbfd0...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg hadde med baby på linsekontroll. Gikk ikke så bra! Hadde henne med inn i bilsetet som hun sov i. Våknet da vi skulle begynne kontrollen og hylgråt. Tok henne opp på fanget, men der ble kronglete med maskinene. Endte med at jeg måtte amme midt under kontrollen og at vi derfor kuttet ned på undersøkelsen. . Haha! Anonymous poster hash: 9a7fa...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 25. februar 2014 #3 Del Skrevet 25. februar 2014 Ingen erfaring , men jeg må ha med baby på gu imorgen . Skal ta celleprøve ,sjekke om en cyste har blitt borte og sette inn spiral ... For virkelig håpe han sover så jeg ikke må amme i gyn leie haha !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 25. februar 2014 #4 Del Skrevet 25. februar 2014 Tulla mi har vært med på det meste, går så bra..men anbefaler vogna. Hvis det lar seg gjøre så gi litt mat før timen 😉 Skal selv til optiker på torsdag, hun er jo 10 mnd og er veldig nysgjerrig, så sitter vel bare og glor tenker jeg hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå