Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann :-)

Har sprayet nå i 10 dager og håper at TR kommer som den skal, sånn at jeg kan følge opplegget som er satt til meg.... Merker at jeg reagerer litt anderledes enn sist gang på Synarela, ellers er det bare meg som er mer OBS på det. Er sykt hissig innimellom..haha :fnise: Prøver så godt som mulig å beherske meg, og har klart meg fint til nå.. på jobb i hvert fall.

Håper ikke jeg blir det hormonmonsteret når jeg først blir gravid :huh:

Hadde min første akupunkturtime sist tirsdag, og skal gå en gang hver uke nå frem til uttak i April. Det blir veldig spennende. Hun jeg går til var utrolig nøye og stillte meg jo mer spørsmål enn hva dem gjorde i Haugesund Fertilitetsklinikk. Hun er spesialisert i infertilitet og IVF'ere... så jeg prøver å være positivt innstilt til denne type behandling :-) Jeg måtte for all del ikke bruke tampong - det var vel ett punkt som var svært viktig :laugh:

Hei kan jeg spør hva akupunktøren heter? Er litt på vurderingen selv om å prøve det etterhvert:)

Damen jeg går til heter Torhild Fiskå Finnesand og jobber for både "Bekken og Barn" og "Nålen & Kartellet" i Stavanger. Skal dit i morgen tidlig, så det gleder jeg meg til...  Hvor bor du Petra-prøvedokke?

Fortsetter under...

hei!:)kan henge meg på her?

går å venter på TR så starter jeg på kort regime.. vil tro det blir oppstart innen onsdag:) så sånn ca uttak i slutten av mars forhåpentligvis så blir det ruging i april :)

Velkommen skal du være Tøysekroppen :-) Ikke så mange av oss her inne enda, så det blir spennende å se hva som skjer fremover.

Fikk TR i dag, så jeg skal over på spøyter fra 25.mars - da blir det uttak og innsett i midten av April en gang..

går å venter på TR så starter jeg på kort regime.. vil tro det blir oppstart innen onsdag:) så sånn ca uttak i slutten av mars forhåpentligvis så blir det ruging i april :)

Velkommen skal du være Tøysekroppen :-) Ikke så mange av oss her inne enda, så det blir spennende å se hva som skjer fremover.

Fikk TR i dag, så jeg skal over på spøyter fra 25.mars - da blir det uttak og innsett i midten av April en gang..

takk! :) så spennende!! ;) kjekt å ha noen å kakle med her inne som vet hva en går gjennom både psykisk og fysisk.. hvilke klinikk/sykehus hører du til om jeg kan spørre?

Endret av Tøysekroppen

takk! :) så spennende!! ;) kjekt å ha noen å kakle med her inne som vet hva en går gjennom både psykisk og fysisk.. hvilke klinikk/sykehus hører du til om jeg kan spørre?

Det har du helt rett i :-) Jeg og mannen min har ikke fortalt om dette til noen, så for meg er det veldig viktig å kunne dele erfaringer og frustrasjon - ventetid med andre som er i samme båt som meg.

Hører til Helse Fonna Haugesund - enn du? :tommelopp:

Det har du helt rett i :-) Jeg og mannen min har ikke fortalt om dette til noen, så for meg er det veldig viktig å kunne dele erfaringer og frustrasjon - ventetid med andre som er i samme båt som meg.

Hører til Helse Fonna Haugesund - enn du? :tommelopp:

vi har fortalt det til noen få bare denne gangen.. dvs noen venninner vet at vi skal igang igjen men ikke når...orker ikke alt maset når det nærmer seg testdag spesielt..

vi hører til på Hausken denne gangen også:) søskenforsøk

Heisann

Tøysekroppen artig å "se" deg her inne igjen :) vi hadde forsøk samtidig sist.

hihi vet ikke om du husker meg ?=P

Jeg holder også på med søskenforsøk nå. Har satt inn et fryseegg og skal teste i morgen :)

dersom jeg tør...alt for spennende...

Annonse

hei pergojenta! :) husker nicket ditt og mener bestemt at vi møttes på bystasjonen på cafe?

så spennende da! er det fryseegg fra 2010 eller  har dere hatt nytt ferskt forsøk ?

håper den sitter nå :) nå må du holde meg oppdatert det skjønner du vel? hihihi ;) krysser fingrene for deg!

selv har vi fått bare 10-20% sjanse til å få ett barn til men vi må prøve ellers angrer vi om noen år det er helt sikkert. men med nye medisiner og høye (?) doser så tenker vi positivt;)

hei pergojenta! :) husker nicket ditt og mener bestemt at vi møttes på bystasjonen på cafe?

så spennende da! er det fryseegg fra 2010 eller  har dere hatt nytt ferskt forsøk ?

håper den sitter nå :) nå må du holde meg oppdatert det skjønner du vel? hihihi ;) krysser fingrene for deg!

selv har vi fått bare 10-20% sjanse til å få ett barn til men vi må prøve ellers angrer vi om noen år det er helt sikkert. men med nye medisiner og høye (?) doser så tenker vi positivt;)

hehe det stemmer det tøysekroppen :)  hehe det var meg med bekkenløsningen som måtte stoppe hver meter =P 

jepp det er eggene fra 2010... hadde 6 egg .. hadde et forsøk i mai i fjor da satt jeg inn 2 egg , hvor jeg fikk positiv test men det ble aldri noe mer...

så ett nå... klarte jo ikke holde meg så tok en test på lørsdag kveld... en svak strek:) men i dag har jeg hatt sterke menssmerter og ganske mye spotting så håpet forsvinner om at det kunne bli noe.

kan være jeg får positiv i morgen , men er ikke så sikker på det går bra. tror ikke det er bra å ha så vondt... men vet jo aldri...

ja jeg ser den, en vil alltid prøve alt :) skal krysse fingrene for dere :)

Du må holde meg oppdatert :)

pergojenta: jammen på lørdag var du på rd 11 eller? er det rd 14 som er test dag? har faktisk glemt det der ut litt..isåfall så er jo an jo murringer i tillegg til at du testet svakt positivt være bra da! :) jeg hadde masse vondter de første 6 ukene ca og jeg blødde. så det er stor sannsynlighet for at testen din er sterk i morgen ;) jeg krysser fingrene og ja; jeg skal holde deg oppdatert ;)

blir spennede å logge inn i morgen å se hvordan ddet gikk med deg denne gangen. masse lykke til ;)

pergojenta: jammen på lørdag var du på rd 11 eller? er det rd 14 som er test dag? har faktisk glemt det der ut litt..isåfall så er jo an jo murringer i tillegg til at du testet svakt positivt være bra da! :) jeg hadde masse vondter de første 6 ukene ca og jeg blødde. så det er stor sannsynlighet for at testen din er sterk i morgen ;) jeg krysser fingrene og ja; jeg skal holde deg oppdatert ;)

blir spennede å logge inn i morgen å se hvordan ddet gikk med deg denne gangen. masse lykke til ;)

Er litt usikker koss de regner det med fryseegg... men jeg satt inn forrige fredag så det blir 8 dager siden innsetting om en regner med fredagen... hehe var tidlig da=P

men du vet... må liksom teste...

fikk iallefall opplyst i fra haugesund at eg skulle teste 18. så er vel sikkert dag 14 det da. Mitt var 8 delt når jeg satt det inn så det er jo kommet et stykke på vei allerede.

takk for det :) tror mannen min får se hva det står på testen... tror ikke jeg tør =P uansett spennende... liker bare ikke de menssmertene er sånn type rie aktig... men forløbig ingen fersk blod så ..xxx :)

jeg heier på deg uansett og tror dette her kan gå helt fint! :) 8 delt også ja.. sikkert ett flott egg også ;)
pergojenta*er blitt mamma :)*, on 17 Mar 2014 - 19:33, said:

Er litt usikker koss de regner det med fryseegg... men jeg satt inn forrige fredag så det blir 8 dager siden innsetting om en regner med fredagen... hehe var tidlig da=P

fikk iallefall opplyst i fra haugesund at eg skulle teste 18. så er vel sikkert dag 14 det da. Mitt var 8 delt når jeg satt det inn så det er jo kommet et stykke på vei allerede.

takk for det :) tror mannen min får se hva det står på testen... tror ikke jeg tør =P uansett spennende... liker bare ikke de menssmertene er sånn type rie aktig... men forløbig ingen fersk blod så ..xxx :)

jeg heier på deg uansett og tror dette her kan gå helt fint! :) 8 delt også ja.. sikkert ett flott egg også ;)

Det ble POSITIVT da :)   så inntil videre er jeg vel gravid :)  Klarer liksom ikke slappe helt av siden jeg hadde så vondt i går.

Meeeen kan jo rope et bitte lite hurra alikevel :)

Gjest Gullebolle

Hei da melder jeg meg inn igjen her, holdt meg unna forumet siden januar. Da hadde jeg forsøk, ble gravid men hcg steg ikke som den skulle, bare lav stigning gjennom noen uker. Var gjennom en heftig runde med overstimulering som varte i 5 uker, og masse væske i buken tappet vel 10 liter og noen liter som kroppen klarte å ordne opp i selv etter endel uker. Væske i lungeposer, betennelse i væsken/lungene og masse annet. Kan ikke annet enn å si, at dette var mitt ALLER siste ferskforsøk, nå har det skjedd 4 ganger og alle gangene har jeg blitt syk, men at jeg kunne bli så syk at det kunne blitt fare for liv hadde jeg aldri trodd, skal ikke risikere det igjen, for jeg har jo to perfekte barn som trenger meg:) Og egentlig glad for at eggene ikke ble til små foster for da måtte jeg antagelig tatt provosert abort sa legene, og det hadde jeg ikke taklet.

Men hell i uhell, forsøket var en suksess i den forstand at jeg fikk hele 15 eksimoer på frys, nesten alle med A kvalitet. Så krysser fingre og tær for at vårt 3.mirakel ligger i frysen:) Her venter jeg mensen til helga og innsett blir vel om en tre ukers tid:) Ser et par fra Januarjentene her inne, blir spennende å følge dere alle videre:) Håper på en hel haug positive tester om en god måneds tid:)

Annonse

pergojenta*er blitt mamma :)*, on 18 Mar 2014 - 08:58, said:

Det ble POSITIVT da :)   så inntil videre er jeg vel gravid :)  Klarer liksom ikke slappe helt av siden jeg hadde så vondt i går.

Meeeen kan jo rope et bitte lite hurra alikevel :)

ååå gratulerer!!:) roper hurra for dere jeg og!:) krysser alt for at det går bra videre! herlig :)

Har sprayet nå i 10 dager og håper at TR kommer som den skal, sånn at jeg kan følge opplegget som er satt til meg.... Merker at jeg reagerer litt anderledes enn sist gang på Synarela, ellers er det bare meg som er mer OBS på det. Er sykt hissig innimellom..haha :fnise: Prøver så godt som mulig å beherske meg, og har klart meg fint til nå.. på jobb i hvert fall.

Hadde min første akupunkturtime sist tirsdag, og skal gå en gang hver uke nå frem til uttak i April. Det blir veldig spennende. Hun jeg går til var utrolig nøye og stillte meg jo mer spørsmål enn hva dem gjorde i Haugesund Fertilitetsklinikk. Hun er spesialisert i infertilitet og IVF'ere... så jeg prøver å være positivt innstilt til denne type behandling :-) Jeg måtte for all del ikke bruke tampong - det var vel ett punkt som var svært viktig :laugh:

Hei kan jeg spør hva akupunktøren heter? Er litt på vurderingen selv om å prøve det etterhvert:)

Damen jeg går til heter Torhild Fiskå Finnesand og jobber for både "Bekken og Barn" og "Nålen & Kartellet" i Stavanger. Skal dit i morgen tidlig, så det gleder jeg meg til... Hvor bor du Petra-prøvedokke?

Okay takk for svar kanskje jeg prøver etterhvert:) bor litt sør for Sandnes så ikke langt for meg:) håper det vil hjelpe deg:)

Er så usikker om jeg skal bruke fryse egget mitt nå i april hvis tr kommer denne eller neste uke eller om jeg skal ha en måned fri. Kjenner det er godt å være uten for mye hormoner nå.

Damen jeg går til heter Torhild Fiskå Finnesand og jobber for både "Bekken og Barn" og "Nålen & Kartellet" i Stavanger. Skal dit i morgen tidlig, så det gleder jeg meg til... Hvor bor du Petra-prøvedokke?

Okay takk for svar kanskje jeg prøver etterhvert:) bor litt sør for Sandnes så ikke langt for meg:) håper det vil hjelpe deg:)

Er så usikker om jeg skal bruke fryse egget mitt nå i april hvis tr kommer denne eller neste uke eller om jeg skal ha en måned fri. Kjenner det er godt å være uten for mye hormoner nå.

Er du i det private? Jeg fikk ikke velge om jeg ville bruke fryseegg eller nytt ferskuttak, måtte bruke fryseeggene først :-( og dem overlevde jo ikke tininga...så nå er jeg så spent på hvor mange egg det blir denne gang.

Dem har økt dosen min fra 125 til 150 Puregon, så er spent på hvordan det vil påvirke kroppen min. Akupunktøren skal starte med å stimulere eggproduksjonen/livmoren min fra og med neste uke...så kanksje jeg endelig lager gullegget :fnise:

Er du i det private? Jeg fikk ikke velge om jeg ville bruke fryseegg eller nytt ferskuttak, måtte bruke fryseeggene først :-( og dem overlevde jo ikke tininga...så nå er jeg så spent på hvor mange egg det blir denne gang.

Dem har økt dosen min fra 125 til 150 Puregon, så er spent på hvordan det vil påvirke kroppen min. Akupunktøren skal starte med å stimulere eggproduksjonen/livmoren min fra og med neste uke...så kanksje jeg endelig lager gullegget :fnise:

Beklager litt sent svar har hatt litt pause herfra. Jeg må bruke fryseegget mitt før nytt fersk forsøk uansett. Er i det offentlige enda. Men nå kommer jo selvfølgelig ikke tr på tiden så må vente til etter påske. Hvordan gårder med deg nå?må lese meg litt opp her inne har ikke fulgt med på lenge:(

Skulle egentlig holdt til her jeg og men tr er forsinket og jeg må vente til etter påske med å bruke fryseegget mitt. Det er både greit og litt dumt. Kroppen får litt fri fra hormoner :)samtidig som dagene går... Har imellomtiden vert hos healer for å se om det kan hjelpe:)

Lokal irritasjon sa du? Det er bare tull! :opplyser:

Har hele magen dekket av elveblest etter sprøyten

.

Kroppen min er virkelig ikke glad for medisinene jeg putter i meg.

Er på andre uken med medisiner nå så satser på at det snart blir uttak. Skal til kontroll i dag :)

Det verste av alt er vekten :vekt:  Går opp et utall antall kilo ved hvert forsøk, uavhengig av matvanene :cry:

Lykke til alle sammen!

Anonymous poster hash: 7072a...049

da er det el. sprøyte på meg i kveld og uttak på mandag.. så får vi se om det i det hele tatt er ett egg inni den ENE follikkelen jag har klart å få fram.... mye som skal klaffe enda så veldig optimist er jeg ikke...også gruer jeg til uttaket :(

håper dere har det bra damer, jeg heier på dere alle! :duskedame:

Jeg som var anonym over her. Forsøket ble akkurat avbrutt pga lite og små egg.

2. forsøket som ble avbrutt. Begynner å gå lei

så trist å lese!forstår godt at du er lei :troest: kan eg spørre hvor lenge du er blitt stimulert siden det ble avbrutt?klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...