Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spotter hver dag og føler at TR er på vei vil bare hjem nå...

Nå har jeg skikkelig ondt av deg :sad:

Jeg sender over masse babystøv til deg, og skal krysse alt jeg har for at dette skal gå bra :hjerte:

Kjempemegaklem fra mæ :klem1:

Takk Nå prøver vi igjen❤️ skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene dette..fikk vite i går av lillebror på 23 at han hadde klart å få dama på tjukken, så hun skal til legen på tirsdag for å ta abort. Og vi har prøvd i 3 år.... Urettferdig😫

Neineinei :sad: det er bare så f.......jævlig urettferdig!

Forstår veldig godt hvordan du føler det Snowflake_83. Synd at det ble slik nå når du virkelig hadde sett frem til denne ferieturen.

Har du tatt flere tester? Det er jo  mange som spotter en del i starten pga medisiner o.l Spotter du mye?

Dette SKAL og MÅ gå bra :hjerte:

Vi skal jo gå svanger sammen dette året :jepp:

Takk Nå prøver vi igjen❤ skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene dette..fikk vite i går av lillebror på 23 at han hadde klart å få dama på tjukken, så hun skal til legen på tirsdag for å ta abort. Og vi har prøvd i 3 år.... Urettferdig

Må bare tilføye kjære deg at DU har IKKE gjort noe som helst for å fortjene dette! Det er nå bare sånn en gang at noen sliter mere enn andre...men at det er urettferdig: JA!

Ikke akkurat slike opplysninger man ønsker å få midt i fleisen når man sliter selv :sad:

Tenker masse på deg :hjerte:

Får ut litt mørkt blod innimellom og fikk ut noe i går, som ligna på en litt stor rosin..uff..sorry for grouse detaljer😜 det var nok plommesekken eller hva d kalles. Uansett må jeg bare se hva som skjer, får jeg TR er det jo solskinnsklart☀️☀️ Hvis ikke tar jeg HCG prøve når jeg kommer hjem..

Har lest at testene kan slå ut positivt selv 1 mnd etter SA, så det tør jeg ikke stole på helt.

Hvis d går til helvete, får jeg tenke som mannen: vi har jo aldri vært så nærme som nå😜👍

Annonse

Mmhh..da har jeg hatt en forferdelig flytur hjem, med magekramper som fikk ut resten av det som skulle bli en 2015 borger😓 så da blir jeg nok en juliprøver istedenfor.

Ønsker å takke dere alle for støttende ord og håp❤️ Det er godt vi har hverandre her inne, for det ee INGEN andre som kan leve seg inn i hva vi må tåle psykisk...vi faller dypt og reiser oss igjen👍😉

Men før jeg gir meg helt kunne jeg trengt litt tips, bør jeg sjekke meg at alt er ute? Eller tar kroppen seg av dette selv?

Så forferdelig å lese om sa'en din Snowflake.

Det er ikke vanlig å sjekke om alt er ute når det er så tidlig. Men det kan hende de vil følge hcg'en din ned for på den måten vite at alt er ok. Syns du skal ringe klinikken på mandag og høre hva de sier.

Og nyheten om broren din, det føles bare så uendelig urettferdig når sånt skjer.

Sender deg varme tanker :-)

Gjest Gullebolle

Forferdelig trist Snowflake:( Sender deg mange klemmer! Ja det er jammen meg mye vi skal gjennom for å lykkes, og psyken får virkelig testet seg godt i denne prosessen. Og nyheten om broren din på toppen av det hele, forferdelig urettferdig:( 

Normalt ordner kroppen opp selv så tidlig, så lenge blødningene fortsetter som en vanlig eller litt kraftigere mens.

Håper du snart klarer å se frem til nye muligheter og nytt forsøk, ikke gi opp! Jeg er sikker på at du får verdens fineste baby i armene dine tilslutt♥ Og klisje som det er, er det likevel så sant, da er alt du har vært gjennom verdt det, det lover jeg deg. 

Sender deg iallefall mange varme trøstetanker! Og be Haugesund gjøre noe anderledes, f eks kort regime med menopur i stedet (gir ofte bedre eggkvalitet og kanskje du får noen på frys og), da rekker du innsett på neste mens og før ferien om du slipper sprayen! 

Tenker på deg♥

Annonse

Dette var trist :sad: Snowflake_83

Alle våre ord blir så mager en trøst akkurat nå-men det er som du sier:Utrolig hvor stor påkjenning det er psykisk-mere enn noen utenfor kan forstå! Nettopp derfor vet jeg av erfaring at du vil reise deg snart og se frem til neste forsøk.

Jeg er enig med Gullebolle ang å høre med klinikken om de kan gjøre noe annerledes- jeg fikk f.eks beskjed nå nylig om at skulle jeg bli gravid på dette forsøket, skulle jeg fortsette med Lutinusen til uke10 omtrent...

Hør med klinikken som Gullebolle foreslår om du kan få kortregime. Er å anbefale på det sterkeste. Fra første dag mens til uttak går det ca bare 12dager.

Vit at vi er mange som tenker på deg :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Varm goklem full av forståelse :klem1:

Tusen hjertelig takk for alle gode ønsker❤️❤️ Nå prøver vi igjen, Gullebolle, Tidenerinne og CI88👍☀️

Skal ringe haugesund i morra og be om å få kort protokoll neste gang, hvis det er mulig + progesteronstøtte en god stund etterpå.

Noen som vet hvor lang tid man må vente til nytt forsøk etter en SA? Vil jo komme i gang så fort som mulig😀 hehe.. Her mangler det ikke på motivasjon i hvert fall☀️👍 ønsker dere en nydelig søndag- her har jeg tatt m sola fra Malaga☀️☀️

Gjest Gullebolle

Åssen går det snowflake?

Ofte hjelper det å bare se frem til nytt forsøk igjen med en gang:) Beste medisinen for meg iallefall. Vil tro du kan begynne på neste mens, det har jeg alltid fått ved mine tidlige SA. Hvis du får kort regime så blir det uttak og innsett i midten av juni, det er jo ikke lenge til:) Push litt på for å få det så du ikke havner i feriestengten med langt regime og må vente til August. Vi skal jo være gravide i sommer det hadde vi jo avtalt! :) 

Håper de er villige til å prøve noe nytt på siste forsøk. nå kan du også pushe på for 2 egg dersom det blir 2 fine, mange som får det på siste forsøket! Nei nå skal det bli din tur!!!

Her knaskes det progynova og håper slimhinnen blir fin så jeg får satt inn om en god uke:) Alt glemt de negative testene jeg gråt over for en uke siden....rart er det!

En liten oppdatering fra meg:

Snakket nettopp med Haugesund :cry:

Blir ikke noe nytt forsøk før i August, da dem har sprengt kapasitet frem til da. Vurderer sterkt å prøve privat en gang før det :-)

Fikk beskjed om å peise på på egenhånd frem til da, siden sjansen for å bli gravid etter en SA var stor - og siden vi ikke har noen diagnose, kunne vi jo være heldige.

Ellers har legen sett på planen min, og foreslo en Hysteroskopi ved neste mens og noen blodprøver. Skulle også gå på Fostimon & Synarela på siste forsøk, da gjerne med blodfortynnende Klexane. Så det blir lang protokoll uansett :skratte:

Snowflake: syns ikke det var så dårlige nyheter du fikk jeg, tross alt. Det går fort til august. Og at du får hysteroskopi og blodprøver er veldig bra! Jeg måtte gjennom 4 ma før jeg fikk hysteroskopi! Sykehuset nektet meg det fortsatt etter de 4, men heldigvis fant jeg en gynekolog som henviste meg. (De fant forøvrig ingenting.) syns ikke du bør begynne privat før evt etter hysteroskopien, men du kan jo sjekke ut og gjøre alt klart med privatklinikk sålenge :-) tror en hysteroskopi også øker sjansene for graviditet generelt :-)

Snowflake: syns ikke det var så dårlige nyheter du fikk jeg, tross alt. Det går fort til august. Og at du får hysteroskopi og blodprøver er veldig bra! Jeg måtte gjennom 4 ma før jeg fikk hysteroskopi! Sykehuset nektet meg det fortsatt etter de 4, men heldigvis fant jeg en gynekolog som henviste meg. (De fant forøvrig ingenting.) syns ikke du bør begynne privat før evt etter hysteroskopien, men du kan jo sjekke ut og gjøre alt klart med privatklinikk sålenge :-) tror en hysteroskopi også øker sjansene for graviditet generelt :-)

Du har forsovet rett :-) dem kunne jo bare ha kjørt på som de andre gangene, så det at jeg får alternativer ved siste forsøk er jo veldig positivt. Sjekket opp prisene på Hausken, og fikk litt hakeslepp...så tror jeg gjennomfører Hysteroskopien og blodprøvene før jeg i det hele tatt vurderer å gå privat. :fnise:

Man blir jo robba der...hehe. Så får håpe at alle gode ting er tre som dem sier, eller at vi får det til på egenhånd de 4 mnd det er snakk om :tommelopp:

Takk for det :-) Håper såklart veldig, men tør ikke tro så mye.

Og deilig å vite at jeg er ferdig med mitt aller siste ivf-forsøk! Hvis det ikke går denne gang blir det ed :-)

Dette kommer nok til å bli din siste gang :hjertesmil:  og da mener jeg at du kommer til å risikere bivirkninger som "Stor Bebismage" :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...