Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig vanskelig det der Snowflake. Jeg vet, har selv vært der.

Tror min kjemiske varte såpass mange dager også, min test var sterkest på testdato, men da ble hcg bare målt til 25 så da fikk jeg bekreftet at drt var kjemisk. Men det behøver ikke gå den veien, det er fortsatt håp!

Og nettopp det er kanskje det vanskeligste - uvissheten...

Annonse

Gjest Gullebolle

Ja det betyr det Snowflake:))  Krysser fingre og tær for deg, dette skal gå veien!!!

Her kom mensen i dag, og i morgen er jeg igang med medisiner igjen. Innsetting igjen om ca 14 dager så det gikk fort, jeg kommer etter inn på 1.trimester om ca 4 uker! Evig optimist her:)

Jeg og mannen min er helt fra oss.. Tør ikke å håpe på noe før jeg har kommet meg hjem ig tatt en blodprøve. Har bittelitt spotting,men kan jo hende at det er pga Lutinuspinnen og ømfintlige slimhinner. Nå kunne jeg bare ha avslutta denne ferien og satt meg på første fly hjem, bare for å få en bekreftelse eller avkreftelse på dette her☀️👍

Gullebolle, wow.. Så kjapt du kom igang igjen, det er bra!! Neste eskimo blir nok bebis🐣🐣 det har keg troen på;) går du på noe ved fryseforsøk? Stor klem til deg & tusen takk for støtten du har vært👍😉❤️

Gjest Gullebolle

Skjønner godt du er nervøs Snowflake, det er nesten umennesklig alt vi må gjennom. Det er jo det høyeste ønske man har i verden og vi er jo livredde for at lykken skal bli kortvarig så en beskytter seg selv med å prøve å ikke glede seg eller legge planer. Jeg har mistet 3 ganger og har prøvd alle strategier, prøve å ikke tenke på det, tenke at det sikkert går galt, fokusere på at det er et frø der og omfavne tanken og kikke på barnevogner på nett. Men sorgen blir like stor om det går galt uansett hvilken strategi man prøver seg på dessverre:( Mitt råd er å nyte så mye du klarer, ønske lille spire velkommen og begynne å glede deg. Alt som skjer er utenfor vår kontroll uansett. Og HCG'en stiger:) Lykke lykke til og NYT resten av ferien♥ Dette SKAL gå bra:) Og tusen takk for god støtte av deg og, utrolig godt å ha noen å snakke med i denne prosessen! 

Endret av Gullebolle

Annonse

Snowflake, det er gode nyheter :-) husk at de har jo leger og sykehus i spania også, kan hende det vil koste litt for deg men det er absolutt mulig å få målt hcg! Det er så forferdelig nervepirrende det du er oppi nå.

Gullebolle, så heldig du er som får prøvd med en gang igjen! Og som har så mange på frys! Får du satt inn to om gangen?

Tidenerinne: jeg vet at det finnes leger her, faktisk en hel haug der vi er..siden det bor tusenvis av pensjonister her😜 haha... Men jeg er på ferie m familien, som ikke vet noe om IVF veien vår- så jeg klarer ikke å snike meg unna. Må nok torturere meg med å vente til vi kommer hjem😳😫 må man måle HCG to ganger? For å se om d stiger?

Måle to ganger med to dagers mellomrom. Da skal den ha doblet seg. Synd du ikke får sneket deg unna.

Det bra er jo at du ikke vil være så langt unna 6 uker når du kommer hjem, da kan du ta ultralyd og få et sikrere svar :-)

Jeg ringte nettopp til Haugesund Fertilitetsklinikk og spurte hva som skjer videre, og om jeg skulle ta noen blodprøver. Dem mente at dersom jeg ikke fikk mensen, var d ikke nødvendigt..men ar jeg kunne bestille time til tidlig UL om 3 uker.

Lutinusen skulle jeg og slutte med😳 uff..føler det er betryggende å gå på den?! Men må vel gjøre som dem sier..fortsetter uansett med babyklisteret jeg har gått på denne gang❤️

Det skal ikke være nødvendig med lutinus etter testdato. Men noen trenger progesteron. Skal selv gå på det, men så har jeg også mistet mange og nå prøves alt. Ja, selv om jeg har brukt det tidligere uten at det har hjulpet.

Tidlig ul gir deg det beste svaret :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...