Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle
Skrevet

Så spennende Tiderinne, håper virkelig dere lykkes denne gangen og at du får noen bonusegg på frys! Har dere prøvd lenge? Har barn fra før?  Her er det også stopp om fryseggene vi har ikke blir til baby, skal ikke ha flere ferskforsøk, tror nok heller ikke jeg ombestemmer meg på det. Jeg har jo 2 IVF mirakler allerede, så da er det nok lettere og sette sluttstrek. Selv om jeg aldri skulle trodd at barneønsket kunne være så sterkt når det gjelder et 3.barn....og vanskelig å gi seg når jeg vet jeg har klart det før.  Nei, denne gangen skal det bli baby, en perfekt liten julegave eller to:)

Tester allerede ja snowflake, spennende:) Skal du teste hver dag fremover?

Forrige gang merket jeg at overstimuleringen eskalerte og testet på RD9 (ikke morgenurin heller), og den slo svakt ut. Men med førstemann hadde jeg kun hcg på 37 på rd14 (17.DPO) så jeg vet det kan variere voldsomt. Jeg skal egentlig teste på mandag, men tenker jeg tester på lørdag eller søndag:/ Gruuuuuer meg!

Skrevet

Jeg tror jeg skal vente en dag eller to før jeg evt tester på nytt;) blir jo litt skuffa for hver gang, men føler på en måte at jeg forbereder meg selv til det verste.. Får bare tenke happy thougths fremover😉☀️👍

Skrevet

Du er iallefall heldig som har to fra før Gullebolle :-) Selv om jeg forstår ønsket om flere :-) blir nervepirrende påske for deg da!

Problemet her er at jeg blir gravid men har mistet hver gang + minst 1 kjemisk. Har ikke så mange egg igjen, så aldri fått noen på frys. De siste to ivf var bare et egg bra nok til innsett.

Skrevet

Ufffameg.. Har hatt så vondt i magen og ryggen i dag, håper inderlig ikke at det er TR som kommer snikende innpå😓😱😝😫 kjennes litt anderledes ut enn sist gang den kom, men kan jo ikke være sikker. Jeg som har vært så ivrig med å teste meg til nå, nå tør jeg ikke😳

Gjest Gullebolle
Skrevet

Går det bra snowflake? Det er veldig mange som er gravide som er sikker på mensen kommer pga menssmerter, det er helt normalt, vondter og murringer i magen er det like sannsynlig at det er pga en spire som at mensen kommer, det har jeg hatt alle 5 gangene jeg har fått positiv test:)

Jeg var så spent på å se hva dagens test viste for deg. Jeg holder meg enda, men nå er det vanvittig vanskelig å holde seg, spørs om jeg sprekker i morgen tidlig. Har ikke de største forhåpninger, men har hatt en veldig positiv følelse i dag iallefall, men det svinger. I morgen er det vel 14 DPO når eggene var 3 dager gamle ved innsetting forrige tirsdag? Tror dere det er "safe" å teste i morgen? Klinikken ga meg 21.04 som testdag.

Skrevet

Joda, det går bra Gullebolle😜 tør bare ikke å teste nå... Tror jammen jeg venter til vi har hatt en dag i Spania før jeg tester, dvs på søndag👍 er redd for å ødelegge dagen for de rundt meg hvis jeg tester nå før avreisedagen☀️☀️☀️

Alle skal jo kose seg på ferie❤️

Er opptatt med pakking nå, så jeg har sneket med meg 5 stk tester.. Bare for å bære sikker 😜

Så deilig at du fant den følelsen i dag, den positive følelsen er gullverdt for sinnet👍👍 tipper du får deg en overraskelse på testdagen🐣🐣 sikreste resultat får du nok på testdato, det er jo en grunn til vi får den dagen mtp sannsynlighet & blablabla... Så hva som er safe, tør jeg ikke å stå for😜 Hold meg oppdatert👍😀💐🐥

Gjest Gullebolle
Skrevet

Våknet i natt i 4 tiden og måtte på do, tok en test og den var blendahvit, ikke antydning til strek en gang. Veldig leit. 

Skal ta en test til mandag sånn for sikkerhetskyld, men er nok over for denne gangen. Men men, må bare se fremover mot neste fryseforsøk, og håpe på et bedre resultat neste gang. Gud for en prosess dette er, kjenner meg en smule smågal rett og slett. Men vet jo det er verdt det til slutt.

Jeg håper virkelig det kommet positive tester på dere andre, og spent på deg i morgen snowflake, håper du får en sydentur full av tretthet og kvalme:) Krysser fingrene:) Tidenerinne, lykke til med forsøket, håper du får gullegget! Nå skal jeg ha en skikkelig kosedag med guttene mine, og fokusere på hvor heldig jeg faktisk er! Påskeklem

Skrevet

Mmhhh.. Gullebolle, nå må du ikke henge med hodet allerede nå😱 du tester jo noen dager før testdato og du vet jo selv hvor mye det kan endres😉👍 ikke mist håpet helt enda!! Har du spåtta noe, eller kjenner du at TR er på vei? Sender deg varme tanker fra Spania, dette skal gå våres vei☀️☀️

Her har vi kommet oss i hus, rett ved stranden..hører bølgene suse..ganske så deiligt etter 2mnd m intens oppussing og IVF stress🐥 min mor maser allerede på når vi skal kose oss med vin sammen på terassen, har lurtmeg unna alkohol de siste 3 dagene og tror hun lurer litt innimelllom😱 så jeg måtte lyge på meg en blærebettennelse og antibiotica kur til tirsdagen😜 mn tror jeg tester meg i morra tidligt...

Skrevet

Spennende og følge med dere :) vi er ny i gamet skal til og sende inn søknad til riksen:) spennende skummelt og alt på en gang:) lykke til med testing snowflake :)

Skrevet

Så trist å høre Gullebolle :-(

Håper det har gått bedre med deg Snowflake? Har du testet?

Skrevet

Mmhhh... Testet morgenurinen i dag og fikk enda svak positivt😉 men mannen mener at jeg ikke er gravid før streken er like sterk som kontrollstreken😜 ikke vet jeg.. Hadde den vært det hadde jeg vært mer positiv. Hehe☀️☀️👍

Skrevet

Håper det ja;) har 3 tester igjen.. Hehe.. Tar en i morra tidlig☀️👍

Skrevet

Og der spotta jeg litt gitt..satan og, gikk vel til helvete denne gangen og😓

Skrevet

Strek er strek på graviditetstest! Tar litt til før den er like sterk!

Krysser fingrene for sterkere test i morgen, og at spottinga slutter!

Skrevet

Tar litt tid skulle det stå :-)

Skrevet

Håper du har rett Tidenerinne😉

Skrevet

Håper du har rett Tidenerinne😉

Skrevet

Gullebolle, hvordan går det med deg? ☀️ Håper du enda henger deg på håpet, det gjør jeg😉👍

Gjest Gullebolle
Skrevet

Hei Snowflake:) Jeg lister meg til et forsiktig gratulerer Håper virkelig spiren klorer seg godt fast denne gangen:)))) Litt spotting er helt normalt, men skjønner du er engstelig. Ta en test annenhver dag å se om streken blir sterkere, den er alltid svakere enn kontrollstreken i begynnelsen:) Håper du koser deg på ferie. Hva sier du til familien din der nede?

Her går det igrunn bra. Har intet håp nei dessverre. Tar en test i morgen som er testdag, men glemt nesten alle medisinene disse to dagene. Aldri hatt blendahvit 14 DPO før og hatt utallige innsettinger, så jeg vet at det ikke ble lykketreff denne gangen, kjenner det på hele meg. Men det går bra, har 13 eskimoer igjen, så baby skal det bli, har planer om at det skal klaffe neste gang:) 

Skrevet

Det var leit å høre Gullebolle, men samtidig har du supre sjanser for dine 13 eskimoer☀️☀️👍👍 og to barn i hus har du og❤️ Her har spottinga avtatt, men testa blendahvitt i dag morges😓 for noe dritt!! Er det aldri min tur? Jaja, får vel bare heve hodet.. Nyte vinen her nede og se frem til neste og siste offentlige forsøk..kanskje jeg og skal begynne å sette av penger til Privaten😝

Gjest Gullebolle
Skrevet (endret)

Nei og nei Snowflake, kjemisk igjen? Det er noe forbaska drit når det ikke går veien. Og du må jo gjennom hele opplegget igjen. Ville bare si jeg fikk menopur på forrige forsøk (kort regime) det var da jeg fikk så veldig god kvalitet. Tidligere har jeg hatt mellom 4-7 gode egg av 20+, denne gangen var det jo 17 av 24 som var kjempefine. Kanskje høre om de kan gjøre noe annerledes på neste forsøk og sette inn 2 om du får 2 fine? Ja det er lurt å begynne å spare, pengene flyr når man har private forsøk. Selv om jeg ikke har fått noen hauskenbaby enda, så må jeg bare skryte de oppi skyene! Fantastisk sted, herlige mennesker og utrolig dyktige, men håper du slipper å gå privat og at det sitter på neste forsøk, du rekker vel et til før sommeren:) Prøv å kos deg på ferie likevel, nyt solen og drikk masse vin!! Så får vi en mars baby eller noe i den duren i stedet:)  God trøsteklem til deg♥

Endret av Gullebolle
Skrevet

Uffameg, nå har jeg gått fra å gråte på toalettet her..siden jeg fikk mer spotting og en vond følelese. Så tok jeg en CB digital test for løye, siden jeg har med så mange og sparte de beste til slutt...den var jammen meg positiv- gravid 1-2 uker lyste den mot meg. Skjønner ingenting, hater denne torturen! Gikk på soverommet og rota frem den fra i dag morges, og den var og blitt positiv. Var i Katedralen i Malaga i dag, hvor jeg ba til alle "Saint'sene", så kanskje noen har hørt min bønn? Er ikke troende sånn ellers, men er man desperat prøver man alt😉☀️ Nå har jeg allerede hatt 2 glass vin i dag, får vel vente litt igjen og se det an til i morra..

Skrevet

Gratulere så masse!! Håpe spiren klora seg fast :) og testen holde seg positiv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...