Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Er det kronglete? får man gått på do, ammet, sovet osv tilnærmet normalt, eller er opptageren/ledninger i veien? Anonymous poster hash: ccd22...a62
hms33 Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Vi har hatt 24 ekg på vår baby flere ganger og det gikk helt fint.... Litt ekstra styr med disse ledningene er det. Men den "maskinen" kan henge i beltet. Og på en voksen blir jo ikke ledningene så lange og i veien.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Babyen er avhengig av å ligge helt inntil meg om natta, er redd for at den kan bli viklet inn i ledningene! Anonymous poster hash: ccd22...a62
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Det gikk helt greit når jeg gjorde det, jeg tålte ikke limet i elektrodene da, så det klødde noe helt sinnsvakt og jeg hadde sår da jeg tok dem av. Ikke fikk jeg et eneste hjertebankanfall i løpet av de 24 timene heller, selvom jeg prøvde å trigge det. De var selvfølgelig litt uvant å ha på, de er jo der hele tiden, men de var ikke i veien for daglige gjøremål. Jeg ammet ikke da jeg hadde dem på, men samsov med en 2,5 åring. Anonymous poster hash: d72d7...122
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Det gikk helt greit når jeg gjorde det, jeg tålte ikke limet i elektrodene da, så det klødde noe helt sinnsvakt og jeg hadde sår da jeg tok dem av. Ikke fikk jeg et eneste hjertebankanfall i løpet av de 24 timene heller, selvom jeg prøvde å trigge det. De var selvfølgelig litt uvant å ha på, de er jo der hele tiden, men de var ikke i veien for daglige gjøremål. Jeg ammet ikke da jeg hadde dem på, men samsov med en 2,5 åring. Anonymous poster hash: d72d7...122 Fikk du noe mer oppfølging siden du ikke hadde hjertebank da du tok ekg? Hva da i tilfelle? Jeg ville gjerne hatt ultralyd av hjertet sånn at de faktisk kan se om alt er bra eller ikke. .Hi Anonymous poster hash: ccd22...a62
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Har hatt 48 timers ekg, litt kronglete med alle ledningene, og boksen var vanskelig å sjule under klærne siden jeg måtte på jobb. Reagerte også på limet på de klebeputene, klødde noe innmari og ble rød og hoven. Et tips er å ha på deg en trang lang singlett både natt og dag for den holder ledningene litt på plass :-) Anonymous poster hash: 38f81...fc1
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Det gikk helt greit når jeg gjorde det, jeg tålte ikke limet i elektrodene da, så det klødde noe helt sinnsvakt og jeg hadde sår da jeg tok dem av. Ikke fikk jeg et eneste hjertebankanfall i løpet av de 24 timene heller, selvom jeg prøvde å trigge det. De var selvfølgelig litt uvant å ha på, de er jo der hele tiden, men de var ikke i veien for daglige gjøremål. Jeg ammet ikke da jeg hadde dem på, men samsov med en 2,5 åring. Anonymous poster hash: d72d7...122 Fikk du noe mer oppfølging siden du ikke hadde hjertebank da du tok ekg? Hva da i tilfelle? Jeg ville gjerne hatt ultralyd av hjertet sånn at de faktisk kan se om alt er bra eller ikke. .Hi Anonymous poster hash: ccd22...a62 Jeg fikk ultralyd av hjertet i tillegg, ja. Endte tilslutt med diagnose panikkangst. Hadde noen små ekstraslag på hjertet, men ikke noe bekymringsverdig. Gikk til behandling his psykomotorisk fysio i to år og cipralex i ett. Nå har jeg ikke anfall lenger *bank i bordet*. Anonymous poster hash: d72d7...122
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 Det gikk helt greit når jeg gjorde det, jeg tålte ikke limet i elektrodene da, så det klødde noe helt sinnsvakt og jeg hadde sår da jeg tok dem av. Ikke fikk jeg et eneste hjertebankanfall i løpet av de 24 timene heller, selvom jeg prøvde å trigge det. De var selvfølgelig litt uvant å ha på, de er jo der hele tiden, men de var ikke i veien for daglige gjøremål. Jeg ammet ikke da jeg hadde dem på, men samsov med en 2,5 åring. Anonymous poster hash: d72d7...122 Fikk du noe mer oppfølging siden du ikke hadde hjertebank da du tok ekg? Hva da i tilfelle? Jeg ville gjerne hatt ultralyd av hjertet sånn at de faktisk kan se om alt er bra eller ikke. .Hi Anonymous poster hash: ccd22...a62 Jeg fikk ultralyd av hjertet i tillegg, ja. Endte tilslutt med diagnose panikkangst. Hadde noen små ekstraslag på hjertet, men ikke noe bekymringsverdig. Gikk til behandling his psykomotorisk fysio i to år og cipralex i ett. Nå har jeg ikke anfall lenger *bank i bordet*. Anonymous poster hash: d72d7...122 Sannsynlig at det er angstrelatert hos meg også. Men vil være sikker! Har hatt ekstraslag på hjertet på annethvert slag over flere døgn. Anonymous poster hash: ccd22...a62
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Ja. Mange ganger. Har på nå faktisk. Jeg liker ikke å ha det på i det hele tatt. Og sover skikkelig dårlig med den der boksen og de ledningene. Så er det skikkelig plagsomt at den boksen er så stor og vanskelig å skjule. Men ja selvfølgelig kan du gå på do 😂 og amme kan du nok også, bare pass på at babyen ikke drar i ledningene Anonymous poster hash: 3e19f...612
Nettie+jentungen Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Gikk helt fint, men er greit med tettsittende singlett/t-skjorte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå