NyMeg Skrevet 24. februar 2014 #1 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Hei. Jeg er ny her og vil gjerne høres dere mening. Nå er det på tide å begynne å bli mamma, kjenner jeg. Vi har ikke prøvd så veldig lenge. Meeen her kommer det, beklager på forhånd med alle detaljene. I desember fant jeg ut at jeg var gravid, som på samme dag fikk en SA. Jeg blødde i flere uker, MYE. Fikk UL og det viste seg at den var på ned, fikk litt hjelp med å få ut alt. Fikk en vanlig mensen i Januar selvom vi prøvde. Denne mnd har vært veldig rar. Jeg fikk UVI som jeg aldri har hatt før. Etterhvert begynte jeg å blød, nøyaktig 2 uker etter forrrige mens. Rosa, veldig lite i kanskje 3 dager. 2 dagers opphold. 3 dager med brunt. 1 dag opphold. Så var det friskt blod, en dråpe om morgen og kveld. Hadde murring i magen en natt, ikke vondt, var sånn at jeg fikk sove. Det blødde som en vanlig mens 1 dag, for å så gå over til slutten av en mens neste dag. Så begynte det friske blodet å komme tilbake, en dråpe om morgen og kveld. Så det rosa igjen. Og i dag ingenting. Tilsammen har jeg blødd i 3 uker, med noe opphold. Jeg har alltid hatt regelmessig mens, og er klar over at det kan være en hormonforstyrrelse. Jeg har vondt i korsyggen og nedover hoftene, noen ganger beina. Ømme bryster og større bryster, slapp og sliten. Jeg føler meg rett og slett gravid. Jeg tenker at dette er pga UVI, men det forklarer ikke ømme bryster og at jeg ikke klarer og ligge på magen om natten. Grunnen til at jeg spørr dere: har hatt negative tester, forrige gang fikk jeg ikke positivt før 7 dager etter forventet mens. Sååå, hva tror dere? Gravid eller ikke..? Håper på svar raskt... Beklager langt innlegg.. Endret 24. februar 2014 av NyMeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144122917-bl%C3%B8dninger-jeg-vil-h%C3%B8re-deres-mening/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå