Gå til innhold

Noen andre som har opplevd å IKKE få mens på nesesprayen?

Anbefalte innlegg

Sitter frustrert å venter. Skulle hatt det før helgen, i morgen er det tirsdag og ingen tegn til mens.

På onsdag skulle jeg begynt med hormon sprøyta, men alt blir utsatt Pga dette. Har litt uregelmessig mens fra før, men ikke over 5 ukers syklus. 2 uker på nesespray idag.

Fortsetter under...

Jeg kan normalt stille klokka etter syklusen (27 dager), men på spray kom den 3 dager senere enn normalt. Fikk inntrykk av at det ikke var såå uvanlig at det ble litt forsinkelse, enkelte får heller ikke mensen så vidt jeg forstod, uten at jeg fikk med meg hva som da skjedde.

Jeg ventet også på mensen etter å ha gått på spray i over 2 nesten 3 uker.

Har du tatt graviditetstest?

Jeg tok motvillig test og jaggu var den positiv! Må ha blitt gravid idet jeg begynte på sprayen :)

Anonymous poster hash: bfa8e...631

Får vente til onsdag, også må jeg bare ta en test for da kan jeg kanskje slappe av og at den kommer av seg selv.

Kunne aldri ha sett for meg å bli gravid nå, etter å ha gått uten prev i 6 år uten en eneste graviditet. Første IVF forsøk nå.

Tusen takk alle sammen :)

Annonse

Fortsatt ingen mens, og jeg som skulle begynt på sprøyten idag :( blir skikkelig deprimert. Føles ut som om det er en mening med dette, at jeg ikke skal ta IVF eller noe. :( æsj!!! Legen sa jeg måtte få mens først og ha den i 4 dager før jeg begynner på sprøyten. Og måtte ta g test som var negativ ( noe jeg allerede visste )

* syte innlegg *

Jeg er også forsinket, følger m på når jeg har el så vet at den ble ca en uke forsinket nå. Pleier alltid å ha stabile sykluser på 28-30 dager, så det er Megadritt at den skal være såååååå forsinket! Var det forrige gang også, mulig syklusen min plutselig har endret seg da. Håper den går tilbake til 28-30 dager om jeg ikke blir gravid nå. Jeg blir også deppa av å måtte vente enda lenger før jeg får kommet igang m sprøyter og bli ruger. Ja, ja, vi kommer dit vi og ihvrf :)

Hei Opp :)

Ja, mensen kommer ikke her assa. Herregud, måtte inn på undersøkelse i dag, og gjett hva?

Jeg har fått masse vann cyster, pga synarela :( Gyn sa at jeg mest sannsynelig måtte stoppe på medisinene, og deretter at cystene blir borte av seg selv, og derfor kommer ikke mens heller.

Akkurat da følte jeg absolutt alt av håp var borte. Følte meg steril. Men så kontaktet jeg sykehuset i Danmark, og han sa dette var vanlig og at jeg skulle forsette med synarela og ta ny sjekk om 7-10 dager. Aner ikke hva jeg skal forvente nå. :(

Usj, det var jo ikke no alreight da, skjønner meget godt du blir lei deg men godt å vite hvorfor den ikke kom, jeg hadde bare treig eggløsning. Håper cystene er borte snart nå, og mensen kommer fortere en svint, og så er du igang :) . Visste ikke man kunne få cyster av nesesprayen, da synes jeg du skal få slippe den om det blir en neste gang, som vi jo håper det ikke blir :D !

Hei Opp

Ja, fikk mens forje søndag, så den kom bare 2 dager etter sjekk, så begynner på sprøyten på søndag. Krysser fingrene for at alt går som normalt nå. Cyster er en av bivirkningene, men de aller færreste, og det var selvfølgelig meg. (Veldig typisk meg) Alt jeg kan gjøre er å håpe alt går smurt nå og at cystene går bort, og at jeg får ut noen egg.

Håper jeg slipper nesespray neste gang ja. uff.

Hvordan ligger du ann? :)

Så bra mensen kom så fort :) da fikk vi den likt da! Jeg begynte på sprøyter på onsdag så nå er jeg på sprøytedag 4. Jeg er litt treg i stimuleringen og av en eller annen grunn ville legen ha meg på litt lavere dose - skjønner ikke det, så jeg skal på kontroll 14 mars, og uttak rundt 17-20 mars, så da ligger vi ganske likt vil jeg tro! :). Har du gjort no forsøk før? Jeg har hatt 3 ferskforsøk, ingen frys, og igang m mitt 4 forsøk da. Håper den sitter denne gang!

Ja, da ligger vi nok ganske likt. Jeg skal ha 150ie jeg, hvor mye har du? Jeg skal på kontroll den 17, så jeg får se da hva som skjer. Jeg skal til Danmark på privat klinikk (Ciconia) og dette er bare mitt første forsøk.

Ditt 4 ja, da krysser vi alt vi har, dette skal gå din vei nå. Har du tatt priv eller offentlig?

Annonse

Jeg skal på 125ie, har hatt 150ie tidligere, har hørt 150 er standard dosen, synes det er fryktelig rart at han ville jeg skulle ta lavere, fått ut 11-13 egg de andre gangene, og aldri vært overstimulert, men, men. Har hatt 3 offentlige og nå over på privat. Ja nå begynner jeg virkelig å merke det tar på dette her. Nå har vi prøvd i 3,5 år på å få barn. Håper inderlig dette forsøket fungerer, er så lei av nedturer og sorg og være lei meg!

Okey, vet ikke hvorfor man får forskjellig doser jeg. hmm. Bra antall på egg du har fått da, du får nok det samme denne gangen også. Hvor mange dager har du måtte gått på sprøytene hver gang?

Ja, uff, skjønner deg veldig godt, enda jeg ikke har vært gjennom flere forsøk da :( Har gått uten prev i snart 7år nå, og 2 av dem prøvde vi ikke direkte men de snart 5 andre årene har vi virkelig hatt det i tankene og vært prøvere. Klarte ikke å stå på vente liste noe mer, så bestilte 3pak privat istede med engang. Allerede så er jeg helt utbrendt, har ikke peiling på hvordan jeg skal klare dette i flere omganger. (belager meg på det)

Skjønner godt at du vil at dette skal gå nå og krysser fingrene for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...