Gå til innhold

Hvor mye søvn/våkentid ved ca 2mnd..?

Supersnusken

Anbefalte innlegg

Dette varierer sikkert mye, bare lurer på hva deres erfaring er? Vi sliter med kolikk, slik at vesla enten sover eller gråter stort sett. Når hun er våken må vi dermed bysse henne kontinuerlig, da sovner hun tilslutt. Synes derfor hun egentlig har svært lite våkentid til å være 2 mnd! Forrige var våken 12-14t/døgn ved denne alder, men det var jo unormalt mye våkentid da... Hun er vel våken fra 1t-3t/døgn. Hvordan er din baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg supersnusken ! Har klokken roet seg noe ?

Her i huset sover lillebror 12-13 timer på natta.våkner selvfølgelig for mat da.

Sovinga på dagen er bare rot egentlig og avhenger veldig av hva jeg gjør.

Men han sover som regel når jeg triller tur som er en drøy time halvannen hver dag. Så sover han ca 30 min på morgen og det samme på ettermiddag, blir som regel 2 timer søvn på dagen.

Så da blir det ca 9 timer våkentid .....noen dager slår han til med en laaaang lur på dagen da : ) de dagene liker vi : )) men dette med søvn er jo så individuelt . Datteren til venninna mi så de nesten ikke øyne på de 6 første ukene : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke klokken men kolikken ; ) sist skrev jeg komikken. Ikke lett det her : )

He,he, autocorrect kan være morsomt altså! Dessverre har det ikke roet seg nei... Vært hos kiropraktor også nå, men de finner ikke noe galt. Vurderer nytt legebesøk snart, må jo være noe man kan gjøre!  Litt desperat nå merker jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er våken kanskje 3-6 timer i døgnet. Våken 1 t etter at vi står opp, våken 1 t mellom lurer på formiddagen. Og så er hun ofte litt mer urolig og våken på ettermiddag/kveld, men det varierer mye. Har natt fra 22-08, men våkner 2-4 ganger for mat i mellom der.

Anonymous poster hash: 041ad...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mnd

sover 11-12t om natten og ca 5 timer om dagen totalt 16-17 timer søvn, sov rundt ca en time mer for en mnd siden 17-18 t

Anonymous poster hash: d248f...9c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...