Gå til innhold

Hvor mye sover ders baby 6 mnd? :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min sover gjennom hele natten -MEN våkner mange ganger for mat (åpner ikke øyene, bare sutrer litt og får pupp i munnen). Ellers 3-4 ganger av 30min til 1 time på dagen.

Anonymous poster hash: 918a4...ffa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sover fra 1830-0630 - våken noen gangen for smokken og en gang for mat. Sover ca 2-3 timer på dagtid :)

Anonymous poster hash: 83a92...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min våkner 2-3 ganger om natta for pupp, sover ca 18:30 - 6/7. På dagtid blir det alt fra 3-5 timer fordelt på 2-3 lurer.

Anonymous poster hash: 93052...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 lurer på 40 min og en lur på 1,5 time på dagtid. Natta er fra 17.30-06.00 ca. Spiser ca 3 ganger i det tidspunktet, men sovner stort sett med en gang etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En normal dag ser vanligvis slik ut (ca tider):

06.30

Våkner

07.45

Sover 1 time. Vekkes alltid senest 09.15, fordi vi må følge storebror i bhg.

11.30

Sove. Sover nå vanligvis i ca 2 timer.

16.30

Sove. Våkner normalt av seg selv etter 40min, ellers så vekker vi henne etter 1time.

19.00/19.30

Sove

Ammer normalt 1 x om natten mellom 01 og 05 engang.

Endret av To ute! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har natt fra 19-7. Er våken vanligvis 5-6-7-8 ganger per natt. Sover 3 ganger 20-30 minutter på dagen..

Anonymous poster hash: 523fc...90f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til for en ukes tid siden så har hun sovet hele natten (20-07 mat og så et par-tre timer til) uten å ammes annet enn "frokosten" Men hun har nå blitt mer sulten og våkner for å spise en gang i løpet av natten. 

Vi jobber hardt for å få henne til å spise grøt, men det er ikke så interessant. Dagsovingen varierer, noen ganger så sover hun flere smådupper på en halvtime, andre ganger to lange på et par timer.

Anonymous poster hash: 8f564...00a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta fra ca kl 19 til ca 06, dog med noe variasjon : som feks isdag våknet 0515... Hakket for tidlig!!!,hadde da første powernap kl 0645. Har frem til en uke siden sovet til 0730, men da hyppigere oppvåkninger Ila kvelden/natten. Som oftest en amming Ila natten. Dagsoving varierer, men som oftest et par nap a 30 min og en lengre på ca 1 time. Så totalt 2-3 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en vanlig dag:

Legger seg ca 19

Våkner ca 06-08

Han sover hele natten uten mat.

Sover 4-7 timer på dagtid fordelt på 2-3 økter. Han er stort sett alltid klar for sengen etter å ha vært våken 1,5-2 timer. Han sover mye, men er veldig aktiv og "med" de timene han er våken.

Han er 6 mnd i morgen :)

Endret av Plutselig_gravid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

På en vanlig dag:

Legger seg ca 19

Våkner ca 06-08

Han sover hele natten uten mat.

Sover 4-7 timer på dagtid fordelt på 2-3 økter. Han er stort sett alltid klar for sengen etter å ha vært våken 1,5-2 timer. Han sover mye, men er veldig aktiv og "med" de timene han er våken.

Han er 6 mnd i morgen :)

Dette er nesten som om du skulle beskrevet datteren min. Bortsett fra at hun legger seg mellom 21 og 22 og er oppe igjen mellom 9 og 10. 

Dagtid tar hun en lur ca. kl. 13, og da kan hun sove alt fra 1 til 3 timer, så er det et par små dupper utover ettermiddagen, alt fra en halvtime til time av gangen... Men, er hun våken så er det alltid en kroppsdel som beveger seg, alltid... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...