HH80 Skrevet 24. februar 2014 #1 Del Skrevet 24. februar 2014 Etter fødsel for 7 uker siden har jeg noen netter våknet litt klam og svett. Ikke sånn veldig svett som man blir ved sykdom og sånn. Er ikke kaldsvett men svetter fordi jeg rett og slett er kokvarm ! Har skjønt at dette r vanlig etter fødsel og pga amming, men hvor lenge skal det vare ?? Har dere noen erfaringer ? Kan gå over en uke uten noen sånne varme netter og så er jeg plutselig varm og svett to netter på rad. Ikke så veldig plagsomt men litt nysgjerrig påmhvor lenge det kan vare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 24. februar 2014 #2 Del Skrevet 24. februar 2014 Nå har det begynt å roe seg litt hos meg. Babyen ble født for 11 uker siden, ca. Men det er veldig individuelt, noen har det sånn lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Del Skrevet 24. februar 2014 helt vanlig! Hormoner.... for meg ble det bedre da han var ca 3 mnd. Men det er sikkert veldig individuelt. Anonymous poster hash: ff55b...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg som vanligvis er en frysepinn har jo vært reine stekivnen under graviditet og nå etterpå : )) føler det ryker av hue mitt når jeg ammer på natta haha... Får bare vente på at det gir seg da : ) vanligvis skal man jo gå til lege ved nattesvette men når det er så vanlig så tror jeg ikke at jeg gidde det nei ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå