Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 En venn har slitt med alkoholproblemer. Fikk mat her for noen dager siden, og pga andre gjester og at personen visstnok er "kurert" og har en følgesvenn med seg ble litt av hvert drikke satt frem. Jeg styrer ikke det greiene der, dels fordi jeg ikke klarer å bry meg da både vennen og følgesvenner har bedt oss passe våre egne saker og dels fordi jeg ikke drikker selv og ikke klarer holde følge med noen. Men idag var vist denne vennen syk med diare og oppkast... Jeg syns oppførselen tilsa fyll igår, men gadd ikke bry meg om det. (Mannens venner også.) Er sykdommen idag bare en overdekk av fortsatt alkoholisme? Kanskje droppe drikkevarer når denne vennen til mannen er innom? Anonymous poster hash: dc3d3...997
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har alltid diare dagen etter fylla,men jeg drikker maks en gang i måneden. Anonymous poster hash: 2ccae...13b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Jeg får alltid såkalt fyllemage dagen derpå. Men hvis du, som du selv sier, bryr deg så lite at du serverer alkohol til en tørrlagt alkoholiker, driter såpass i vedkommende at du ikke ser om han drikker eller ikke når dere er i samme rom, eller bryr deg om at han kan virke full, hvorfor i det hele tatt bry seg idag da? Om du først skal bry deg er det altfor sent nå! Anonymous poster hash: cff90...2ad
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Ingen av oss andre ble syke av Maten og ingen andre i omgangskretsen er syke. Ja vet det fortsatt kan være omgangssyken, men det kan jo også være tegn på at vi fortsatt ikke trenger å tilby alt..? Tenker på familien hans. (Barn og samboer) Anonymous poster hash: dc3d3...997
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Jeg får alltid såkalt fyllemage dagen derpå. Men hvis du, som du selv sier, bryr deg så lite at du serverer alkohol til en tørrlagt alkoholiker, driter såpass i vedkommende at du ikke ser om han drikker eller ikke når dere er i samme rom, eller bryr deg om at han kan virke full, hvorfor i det hele tatt bry seg idag da? Om du først skal bry deg er det altfor sent nå! Anonymous poster hash: cff90...2ad Bryr meg om samboeren. Anonymous poster hash: dc3d3...997
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Jeg får ikke alltid diare, men løs mage ja. Alltid dagenderpå mage :S
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Jeg får alltid såkalt fyllemage dagen derpå. Men hvis du, som du selv sier, bryr deg så lite at du serverer alkohol til en tørrlagt alkoholiker, driter såpass i vedkommende at du ikke ser om han drikker eller ikke når dere er i samme rom, eller bryr deg om at han kan virke full, hvorfor i det hele tatt bry seg idag da? Om du først skal bry deg er det altfor sent nå! Anonymous poster hash: cff90...2ad Bryr meg om samboeren. Anonymous poster hash: dc3d3...997 Samboeren hans? Eller din? Uansett, du var selv edru, men klarte ikke se engang om vedkommende drakk? Skjønner godt at vedkommende og følget ber dere holde dere unna, for det dere holder på med mot han er ikke å bry seg! Anonymous poster hash: cff90...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå