Gå til innhold

Når dere gir stikkpiller til barn...

Anbefalte innlegg

...Da bør dere putte den inn med den butte siden først! :jepp:  Hvis dere gjør det så slipper dere å knipe igjen rumpehullet etterpå for at den ikke skal komme ut igjen. Rumpehullet lukker seg nemlig rundt den spisse delen slik at barnet ikke klarer å presse den ut igjen. 
Det er ikke noe vanskeligere å få den inn med den butte siden først i forhold til med den spisse delen. Bare smør stikkpillen og barnet først, så går det kjempe fint. 
Før var det et mareritt å gi barnet mitt stikkpiller, han vred seg vekk og stikkpillen kom ut med en gang, men nå er det lett som en plett!  :) 
Så prøv det neste gang barnet er sykt og trenger smertelindrende, jeg lover at det funker!  :wink:

Fortsetter under...

Har bestandig puttet den inn med spissen først jeg, uten at den har kommet ut... Men det er kanskje bedre for barnet at man tar det andre veien?

Jeg har alltid hatt problemer med at den spretter ut igjen, men hvis du ikke har hatt det problemet så kan du helt sikkert fortsette med å putte den inn med spissen først :) hehe

Har bestandig puttet den inn med spissen først jeg, uten at den har kommet ut... Men det er kanskje bedre for barnet at man tar det andre veien?

Jeg har alltid hatt problemer med at den spretter ut igjen, men hvis du ikke har hatt det problemet så kan du helt sikkert fortsette med å putte den inn med spissen først :) hehe

Innbilte meg det var bedre for barnet. Men det er vel ekkelt uansett. :-p

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...