ønskerbebis Skrevet 23. februar 2014 #1 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg vil gjerne ha en barnevogn som kan brukes fra barnet er født til det ikke trenger vogn lenger.. Har sett litt på Emmaljunga fordi jeg syns de er fine, men er viktigst at de er fine å bruke til alt mulig.. Ser for meg 4 hjul, nøytral farge (svart, mørk blå) og at den kan brukes både i skog der det er mulig med vogn, på kjøpesentre og generelt mye på trilleturer sammen med hundene! Jeg bryr meg ikke så mye om hvor tung den er, altså hvor stor forskjell kan det være? Kan hende jeg er helt på jordet nå men er ganske godt trent, og tenker at noen kilo til og fra ikke har så mye å si....?! Noen erfaringer med Emmaljunga til disse formålene?! Takk for svar! kom gjerne med tips til andre vogner som passer til samme formålene også!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144122598-barnevogn-brukes-p%C3%A5-sentre-skog-turer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vogndilla Skrevet 23. februar 2014 #2 Del Skrevet 23. februar 2014 Emmaljunga har jo mange ulike vogner da, men er nok mange av de som kan passe dine behov. For meg er lav vekt viktig, men det var ikke det før jeg fikk den erfaringen jeg har nå. Etter å ha prøvd det meste så har jeg jo funnet ulike kvaliteter som er viktig for meg hos en vogn. Og vekt er noe av det viktigste, fordi en lett vogn er bedre å trille, er lettere å manuvrere samt at den er lettere å håndtere sammenslått på reise eller bare ut og inn av bil. For meg er det også viktig at den har svingbare fremhjul, eller ihvertfall muligheten til å ha det. Vognen er jo mye smidigere og mere lettkjørt da og det er et stikkord som er viktig for meg, lettkjørt. Vogn er et verktøy jeg bruker masse hver dag, så det må funke. Det må være godt å bruke for meg og for barnet og det skal ikke være noen irritasjonsmomenter. Høres sikkert rart ut, men jeg skal love deg at man rekker å irritere seg mye over småting når man skal drasse på en slik sak i 3-4år Men hva man har behov for er jo forskjellig fra person til person, er derfor denne anbefalingen av vogner blir så vanskelig. Men kan anbefale deg en vogn som har alt, da får det jo ikke blitt feil? Brio Go next heter den, en genial vogn som kan ha både store gode turhjul eller mindre svingbare by-hjul, alle med luft som gir en mye bedre trillekomfort enn hardplast. Den har god str. på bagen, og sittedelen har en av de lengste ryggene på markedet, kan dermed brukes leeenge. Kalesjen er genial og handlekurven likeså, trillekomforten er fantastisk -må prøves Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144122598-barnevogn-brukes-p%C3%A5-sentre-skog-turer/#findComment-146147829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ønskerbebis Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 23. februar 2014 Emmaljunga har jo mange ulike vogner da, men er nok mange av de som kan passe dine behov. For meg er lav vekt viktig, men det var ikke det før jeg fikk den erfaringen jeg har nå. Etter å ha prøvd det meste så har jeg jo funnet ulike kvaliteter som er viktig for meg hos en vogn. Og vekt er noe av det viktigste, fordi en lett vogn er bedre å trille, er lettere å manuvrere samt at den er lettere å håndtere sammenslått på reise eller bare ut og inn av bil. For meg er det også viktig at den har svingbare fremhjul, eller ihvertfall muligheten til å ha det. Vognen er jo mye smidigere og mere lettkjørt da og det er et stikkord som er viktig for meg, lettkjørt. Vogn er et verktøy jeg bruker masse hver dag, så det må funke. Det må være godt å bruke for meg og for barnet og det skal ikke være noen irritasjonsmomenter. Høres sikkert rart ut, men jeg skal love deg at man rekker å irritere seg mye over småting når man skal drasse på en slik sak i 3-4år Men hva man har behov for er jo forskjellig fra person til person, er derfor denne anbefalingen av vogner blir så vanskelig. Men kan anbefale deg en vogn som har alt, da får det jo ikke blitt feil? Brio Go next heter den, en genial vogn som kan ha både store gode turhjul eller mindre svingbare by-hjul, alle med luft som gir en mye bedre trillekomfort enn hardplast. Den har god str. på bagen, og sittedelen har en av de lengste ryggene på markedet, kan dermed brukes leeenge. Kalesjen er genial og handlekurven likeså, trillekomforten er fantastisk -må prøves Tusen takk for svar! Skal notere tipsene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144122598-barnevogn-brukes-p%C3%A5-sentre-skog-turer/#findComment-146147864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå